Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Virus cultural

Ce este virus cultural?

Ca orice virus care se respectă, virusul cultural caută receptori pentru contact şi transfer de informaţie, gripa porcină fiind mic copil pe lângă efectul devastator pe care îl provoacă.

Efectele secundare se manifestă pe durată nedeterminată.

Este un manifest împotriva massurilor cretine care umblă nestingherite în mediul online- ala cu yahoo se închide, ala cu sună dacă vrei să blab la şi te taxează frumos… FWD pe mail cadou pentru spammeri etc

*alţi viruşi inofensivi îţi curăţă PC-ul, virusul cultural îţi curăţă sufletul…

Istoric

S-a aflat în stare incipientă timp de 7 ani. În ultimele 4 luni s-a trecut la ajustarea metodelor de aplicare şi răspândire în mediul adecvat.

Dezvoltarea tulpinilor

2001- viruscultural de tip DP [desen şi pictură]
2002- viruscultural de tip T [tatuaje]
2003- viruscultural de tip M [muzică]
2004- viruscultural de tip P [poezie]
2005- viruscultural de tip F [fotografie]
2006- viruscultural de tip A [actorie]
2007- viruscultural de tip D [artă digitală]
2008- viruscultural de tip G [gravură]
2008- viruscultural de tip I [interviuri]

Scopul: efect contagios de contaminare prin artă şi cultură!

Instructiuni de folosire:

Messenger– se dă mass cu linkuri intresante [ex: am descoperit un blog mişto cu poezii]

Bloguri şi Twitter hashtagul se ataşează cu ajutorul victimei alături de linkul blogului care conţine artă sau cultură, chiar dacă în România cultura este la pământ [ex: #viruscultural de tip X link]- pentru instrucţiuni de utilizare şi tulpini, a se verifica informaţiile de mai sus]


Autorul, deţinătorul celui mai complex tip de virus cultural cu tulpină multiplă de tip DP-T-M-P-F-A-AD-G-I, îşi recunoaşte şi asumă vina eliberării acestui virus cultural şi se supune oprobiului public.

*Aveţi grijă! Acest #viruscultural este la doar un click/tweet distanţă

Filed under: blogosferoidizari, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

26 Responses

  1. Ionut says:

    Am intrat in contact cu purtatorul virusului cultural in blogtrip Suceava. De atunci tusesc incontinuu. Promit sa dau mesajul mai departe 😀

  2. xme says:

    Imi place mult ideea. Nu pot decat sa te sustin si sa te felicit;)

  3. Marius Ola says:

    Un virus cu personalitate să fie atunci şi foarte contagios:)

  4. petrutza says:

    cultura adevarata e cel mai frumos… virus.

    mai ales in mediul virtual.

    subscriu.

  5. Eu.. says:

    ma bag si eu,am fost infestata 😛

  6. Eu.. says:

    P.S.Nu vreau antidot!

  7. floaremica says:

    daaaaaaaaaa, pai ai stat toata noaptea si ai muncit la virusul asta.. asa ca sper sa averm parte d eo pandemie! :))

  8. lia_andreea says:

    La cati mai multi contaminati ! Ma predau!

  9. Dan Ciulea says:

    eu in data de 18.11.2009 orele 0:00, am fost infestat de o boala “Talente in Noapte”, datorita acesteia in data de 18.11.2009 orele 7:00 au aparut primele reactii, am si publicat aceste reactii in “Galeria de Arta”… am fost infectat si de atunci tot am reactii adverse, eu si apropiatii mei… PROMIT sa le public pe toate in Galeria de arta… ca sa stie o tara intreaga! 🙂

  10. […] pot direcţiona micile comori găsite, într-o galerie de artă susţinută de ciulea. Am prezentat deja instrucţiunile de utilizare pentru #viruscultural aşa că acum se poate face şi ceva concret pentru susţinerea artiştilor […]

  11. X-press says:

    Ai uitat sa mentionezi la tine si tulpina de tip T…informezi gresit lumea 😛

  12. […] artisti ,incercand sa-i scoata astfel din anonimat.Pentru a intelege mai bine ideea puteti citi si aici…Mai multe detalii despre inscrieri si promovare puteti gasi aici…Este alegerea noastra daca […]

Leave a comment