Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Vaccinul gripei porcine: Ce se intampla doctore?

Citeam azi într-un ziar în timp ce mă întorceam de la Ploieşti că fix studenţii de la medicină nu aveau habar de campania de vaccinare. Doar 32 din câteva mii s-au înţepat… alţii nu voiau să audă de vaccin. Probabil ştiu ei de ce… Tot presa scrisă ne spune că prin ministere, pe ambulanţe etc oamenii au fost vaccinaţi.

Dacă am lua o eventuală conspiraţie la puricat, după subjugarea economică şi manipularea guvernelor prin tot felul de fonduri [iar iubiţii noştri conducători sapă cot la cot cu UE pentru că îşi bagă în propriile buzunare şi aruncă de la un guvern la altul datorii din ce în ce mai mari] trebuie să slăbească punctele cheie şi merge şi un ban scos pe vaccin că doar vin sărbătorile şi trebuie să mănâncă şi gura lor ceva.

O fi de la americani? Din micuţa noastră Europă? Că ruşii n-au nicio treabă. De la ei vine vodca. Şi gazul. Uneori… de la ruşi vine ploaia…

@Makavelis a scris la un moment dat pe Twitter: mor 5000 de oameni de AH1N1 si toata lumea poarta masti. mor milioane de oameni de SIDA si nimeni nu poarta prezervativ

Chestii dubioase: Vaccinul gripei porcine– cum a inceput…
Chestii dubioase: Vaccinul gripei porcine reloaded– componentele si structura vaccinului
Gripa porcina: Origini– de unde provine sau mai exact din ce

Filed under: Chestii dubioase, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

19 Responses

  1. […] Leer completo en: Vaccinul gripei porcine: Ce se intampla doctore? Citeam azi într-un ziar în timp ce mă întorceam de la Ploieşti că fix studenţii de la medicină nu av Leer nota completa […]

  2. morena says:

    Eu lucrez intr-un minister si nu m-a vaccinat nimeni.
    Multi fug de acest vaccin, tocmai pentru ca a fost facut si inca nu se stie ce efecte secundare are.
    Nici eu nu mi l-as face.
    Pana una, alta, dureaza 3 zile tratamentul pentru gripa porcina. Trebuie doar sa stai in casa si sa iei niste pastile pe care le gasesti la farmacie.
    Asa ca, decat cu niste efecte secundare de care nu am habar…

  3. […] Andrei ce sa va mai zic? Cine nu a fost pe la el ar face bine sa mearga. Eu il […]

  4. ralu says:

    nici eu nu as incerca acest vaccin,prefer sa tratez faimoasa gripa,desi in general mai bine previn decat sa combat;acum nu as incerca;)

  5. Pavel says:

    Si de cele mai multe ori vine si frigul 🙂

  6. gabi says:

    Si la noi a venit sa-l facem si 95% au refuzat. Oare de ce ?
    Ieri, un coleg care s-a vaccinat se simtea rau. Sper sa-i fi trecut 🙂

  7. gabi says:

    Si eu. NU-i cunosc personal (suntem destul de multi per total) insa cred ca-si doresc sa traiasca. Nu poate fi un gest kamikaze.:P

  8. […] Chestii dubioase: Vaccinul gripei porcine reloaded- componentele si structura vaccinului Vaccinul gripei porcine: Ce se intampla doctore?- nici macar studentii de la medicina nu isi fac vaccin Gripa porcina: Origini- de unde provine sau […]

  9. andreea says:

    eu mi

  10. andreea says:

    si eu si mama ne-am facut vaccinul akm 2 sapamani si inca traim..vreo 3 zile m-a durut mana insa alte simptome nu am avut..sper sa nu mor k am doar 18 ani..totul bine si frumos pana akm..sa fiti sanatosi!

Leave a Reply

