Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Gripa porcina din Canada

Am primit acum cateva minute un comentariu interesant pe unul din articolele despre gripa. Si am zis ca e pacat sa ramana acolo in josul paginii:

Am primit de la o prietena din Canada urmatorul mesaj:
Cred ca iti aduci aminte ca ti-am spus ce isterie a fost aici la TV mai ales cu scopul de a determina pe poameni sa se vaccineze. Ei bine, a dat rezultate, multi au dat buzna si dupa ce au stat si cite 7 ore la coada s-au vaccinat.
In acest timp la Toronto a murit un adolescent dupa ce, s-a spus la TV ca contractase aceasta gripa. Guvernul canadian cumparase milioane de vaccinuri, saci mortuari si mult spatiu in cimitire…

DAR

Intre timp s-a dovedit ca gripa nu s-a intins asa cum facusera ei reclama, oamenii nu s-au mai prezentat la vaccinat deloc, televiziunile tac, iar acel adolescent se pare ca murise datorita unor alte cauze!! Apoi, acum 2 zile s-a spus ca, de fapt, mai multi oameni au murit din cauza…gripei normale!

Aici n-a murit nimeni din cauza vaccinului, si nu asta e riscul de care se vorbeste, ci ca pe termen lung ar putea apare unele boli. Dupa vaccin apare o anumita intoleranta alergica la unele persoane, care da febra si ameteli(chiar eu cunosc pe unii care au avut asa ceva)

La vaccinare fiecare om trebuie sa semneze o hirtie prin care se declara singurul responsabil daca se intimpla ceva…si asta a creat suspiciune.

Da a fost un lot defect cum stii si tu, dar oricum oamenii nu prea mai erau amatori de vaccinare.

Pe scurt, Fabricile de medicamente nu-si iau raspunderea ptr acest vaccin, de aceea exista atitea suspiciuni. Este cu siguranta un risc de a te vaccina. Cit de mare, depinde de fiecare, nu se stie(sau nu se spune). E ca la o loterie aici…Te inteleg, eu i-am spus lui Radu sa faca cum vrea el, e informat ca si mine. Nu s-a vaccinat, asta e, si nici noi ceilalti.
In schimb el si sotul meu au luat niste pastile homeopatice pentru intarirea imunitatii(eu n-am luat). Ce-o fi o fi.
Cei care au murit aici aveau deja complicatii de la alte boli, asa cum se intimpla si la pneumonie sau alte gripe mai virulente. Cei care au murit din cauza stricta a gripei porcine sint foarte putini. Vaccinurile cumparate de guvern au fost date cadou in Mexic.

Poate vrei sa mai citesti:

Chestii dubioase: Vaccinul gripei porcine– cum a inceput…
Chestii dubioase: Vaccinul gripei porcine reloaded– componentele si structura vaccinului
Vaccinul gripei porcine: Ce se intampla doctore?– nici macar studentii de la medicina nu isi fac vaccin
Gripa porcina: Origini– de unde provine sau mai exact din ce

Filed under: Chestii dubioase, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

9 Responses

  1. […] Leer completo en: Gripa porcina din Canada Am primit acum cateva minute un comentariu interesant pe unul din articolele despre gripa. Si am zis Leer nota completa […]

  2. Pavel says:

    E greu de crezut ca cineva vrea sa omoare atata lume doar pentru ca Pamantul e supra populat. Incredibil!!!

  3. Pavel says:

    A si am uitat: La multi ani! Ca sa fiu primul 😀

  4. […] This post was mentioned on Twitter by Valentin Radu, Alina Nicoleta and Andrei Pavel, Arcana Pavel. Arcana Pavel said: RT @Alina_Nicoleta: Confirm viziunea canadiana asupra asa zisei gripe porcine; via @sssfinxxx http://bit.ly/8hAMrv […]

Leave a Reply

