Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Recapitulare cu frustraţi: Tipologii

Intr-o tara de cacat, in final m-am descurcat.
Constat ca m-am predat, artei dar neconditionat,
mai apare un frustrat, cu limbaj neadecvat
declarand raspicat ca nu fac arta si-am furat.

Orice ratat, merge pe blat, acaparat.. de fapt
a alergat de unul singur, tot n-a castigat.
Intr-un ritm sacadat, acest cap patrat
se gandeste blocat la visele care-au zburat.

Cu un deget ridicat…___ e demonstrat,
cand era copil se pisa prea des pe el in pat.
Ahtiat dupa atentie, un mic psihopat,
fara rezultate, in ochii mei e un zero barat

N-am stat… si nici… nu pot sa stau legat
si n-am inteles care e problema lui de fapt.
Intr-un mediu controlat prefer sa stau tirat
si ma retrag, frapat, intr-un buncar reciclat.

1. Bagatorul de seamă [ediţia standard]:

–         îşi alătură în articole sau blogroll un nume cât de cât/cel puţin cunoscut

–         lansează afirmaţii pe care nu le poate susţine cu argumente valabile

când se vede depăşit de situaţie îşi ia jucăriile şi pleacă, spunând că nu mai răspunde la comentarii

2. Anonimul cu coaie mari [temporare] se manifestă bombastic afirmând din start enunţuri care îl depăşesc. [Vezi comentariile de aici] În acest caz cum că eu îmi asum cu neruşinare munca altora.

3. Anonimul cu coaie mici dar dornic de coaie mari. Acest specimen merită mai multă atenţie pentru că prezintă „calităţi” deosebite, motiv pentru care vom urmări metodologia, în 12 paşi simpli:

Pasul 1– se creează un cont cu detalii fictive şi se adaugă cât mai multe persoane în listă.
Pasul 2– urmăreşti cu atenţie activitatea celor din lista: ce comentează, unde etc. [da, networkingul este un fel de little brother unde poţi monitoriza ce fac ceilalţi]
Pasul 3– creezi alt cont dar cu poze „împrumutate” şi îţi începi activitatea de anonim cu coaie mici dornic de coaie mari [vezi pasul 4].
Pasul 4– selectezi persoane interesante/importante sau extrema cealaltă drept victime*.
Pasul 5– iniţiezi conversaţii şi îţi urmezi ţelul de a „dovedi” ceva anume chiar dacă celălalt nu are reacţiile la care te aştepţi.
Pasul 6– insişti.
Pasul 7– direcţionezi discuţia cu apropouri din ce în ce mai directe, pe alocuri cu subtilităţi.
Pasul 8– insişti
Pasul 9– insişti
Pasul 10– când consideri că ai „obţinut” ceea ce urmăreai, te opreşti.
Pasul 11– te dai mare şi faci publice conversaţiile din mesaje.
Pasul 12– constaţi că eşti un anonim cu coaie mici, dornic de coaie mari.

Contraindicaţii:
–    lumea se va prinde că ai un caracter jegos
–    arăţi tuturor cât eşti de frustrat şi clar ai nişte probleme pe care nu vrei sa le recunoşti.

Exemplul de mai sus se referă la un anonim care a vrut sa.. se dea mare. Am trecut sa las un comentariu în care precizam că telefonul cu care se laudă atât, ca a putut sa faca rost de el, se află în semnătura de la mail şi totodată cei care mă cunosc ştiu bine ca dacă vrea cineva să ne vedem sunt deschis., nu inseamna ca m-a “agatat”. Doar mă vad cu prieteni în toată ţara [Timişoara e pe primul loc, hai Timişoara!] şi nu am stresuri pe tema asta. Dacă mă vad cu cineva nu înseamnă ca va ajunge şi la mine în pat. Nu e aşa simplu şi mulţi nu înţeleg asta. Şi i-am mulţumit că mi-a făcut reclamă la blog. Că s-a „jucat” din lipsă de ocupaţie se poate trece cu vederea. Dar sa completeze şi să mă facă prost.. nu prea. Şi prefer să dau replica atunci când se întrece măsura. Apoi a început sa lase linkul la fiecare persoană din lista mea de prieteni, ceea ce se numeşte deja nesimţire. Ce m-a deranjat cu adevărat e faptul că în loc să aprobe comentariul aşa cum era, pentru satisfacţia lui proprie a scris altceva: „STERGE TOT IMEDIAT STRICATA IMBECILA CE ESTI” ceea ce nu… e bine. Eu ori te înjur ori nu înjur deloc.

Faptul că acel comentariu pe care l-am scris nu apare denotă faptul ca distinsul nostru domn l-a aprobat, a dat reply şi a înlocuit apoi a şters dovada.

frustrari comm

q.e.d.

Iar oameni precum DeeGeea se distrează copios. Domnişoara în cauză face parte din suportul „tehnic” care va susţine circul din televiziuni. Dar despre teleshopping, tv şi sportul difuzat pe sticlă, săptămâna viitoare că în week-end avem poezii.

pi es- Şi chiar nu văd unde e problema încât să fiu considerat prost. Dacă ar fi fost treabă de „agătzat” şi îmi plăcea tipa, ce e în neregulă aici? Nu mă fut în cur, nu bat femeile, nu dau în cap. Când o sa fac rău cuiva, atunci să arăţi cu degetul.

EDIT: si exemplele pot continua insa nu merita efortul. deja am acordat prea mult timp

Filed under: frustrari personale, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

26 Responses

  1. anonim says:

    ‘This is a personal selection with the most faved or personal choice out of each 500 pieces. Enjoy :D’

  2. Buhu says:

    Accepti un schimb de link cu adresa http://ibuhu.com?

    Daca da lasa-mi te rog un mesaj.

    P.S. RESPECT pentru blog

  3. Raducu says:

    Parerea mea…un barbat care se preface ca`i femeie e simplu….gay. Sau cel putin isi doreste.

  4. […] de multă vreme. Toţi suntem profund egoişti, vrem, nu vrem să admitem (şi) acest adevăr. Andrei şi-a ieşit din fire (şi tipologie) şi în loc de secvenţe de artă şi viaţă s-a scufundat […]

  5. methadone says:

    bravo fratele meu….esti “da best”:))

  6. Off topic. Un link exchange!? Poate si banner!? 🙂
    Ca am pierdut toate adresele, am avut ceva probleme cu blogu’. Cenzura. :))

    Astept raspuns. Sar’na. 🙂

  7. g1b2i3 says:

    Andrei,tare suparat esti.Crezi ca merita?Nu stii ca net-ul e plin de astfel de oameni?chiar si eu am invatat asta si nu ma mai enervez deloc.Nu merita.
    Nu-i baga in seama…asta-i doare cel mai mult.
    P.S.vad ca ti-ai schimbat “look-ul” si va trebui sa ma obisnuiesc cu lumina de la tine.Dincolo era noapte,se vede ca ai avut examene.
    Weekend minunat!
    Gabi.

    • sssfinxxx says:

      aveam nevoie de spatiu in dreapta si am renuntat la header si atmosfera initiala. e un pic cam sec asa… insa informatia e multa si a trebuit sa editez

      asemenea 😀

  8. vioemmi says:

    astea sant chiar madam-corvette , sau doar travestiti prost deghizati?Eu mas distra copios , poate asta e doar stilul de incitare …

  9. Boogie Man says:

    un schimb de bannere ?

  10. maria says:

    nu merita sa raspunzi unor prsoane de ganul!!!!indiferenta doare cel mai tare dar..nu stiu daca si pricepea ?????????????

  11. Eu says:

    Un singur amendament: te-ai gandit ca poate si comentariul domnisoarei care se amuza copios a fost modificat? 🙂
    La profilul fabricat mie m-au facut varza prietenii! Toti cu comentarii modificate, bineinteles.

  12. lyana says:

    cred ca sufera de tulburari psihice…

Leave a comment