Andrei Pavel

artist, nu blogger…

A fi sau a nu fi…

Proaspat intors in nebunia din Bucuresti [dupa doar o zi jumate], chiaun de oboseala, m-am lovit de iubitii oameni ai poporului roman. Incepand de la autobuz unde doi se oprisera nehotarati in ce parte sa se aseze [masina era aproape goala] se plimbau ca in parc printre scaune. Buuuun….. Schimb la Romana sa iau 381 si cand sa trec si eu ca omul normal pe trotuar era un prost cu masina parcata fix acolo dar nu pur si simplu ci cu portiera deschisa. Il durea fix in cur ca noi ne strecuram ca niste oi. Primul impuls… am impins usor portiera spre el, ca n-aveam chef de scandal si oricum nu am de fel.

Ajuns la universitate.. ma pregateam sa cobor. Si se repeta aceeasi chestie ca la metrou sau oriunde vreti voi si e aglomerat. Frate, vezi ca vreau sa cobor si totusi te bagi asa si impingi de parca ai fi pe camp. Si atunci stau si ma intreb… sa fiu eu nesimtit inainte sa fie celalalt?

A fi sau a nu fi… nesimtit?

Filed under: frustrari personale, ,

6 Responses

  1. mace says:

    am un prieten care spunea despre sofatul si traficul in bucuresti ca prima regula o condusului in bucuresti e sa nu respecti nicio regula, poate ca si in cazul unora ar trebui raspuns cu aceesi mentalitate de jungla…

    • sssfinxxx says:

      daca raspundem la fel.. nu stiu unde ajungem. eu sunt mai permisiv de felul meu dar stau si ma intreb care imi este limita.
      ca asa… ieri in cluj am ramas interzis cand a orpit un ditamai troleibuzul ca sa ma lase sa trec pe zebra. chestie care aici in Bucuresti n-ai sa o vezi 🙂
      cu soferii m-am mai obisnuit, vezi nebunu’ ca vine si il lasi sa treaca. iarasi sunt probleme cand ai trituarele blocate.. si te injuura alti soferi ca “n-ai trotuar bah? ti-a luat ma-ta strada?” si exemplele pot continua
      dar ce e pe strada si in transportul in comun e groaznic. se imping, injura… disperati sa urce in ce a oprit in statie chiar daca in spate a venit alt tramvai de exemplu. se transforma in… animale 🙂

      e unul din motivele pentru care evit sa ies prin oras

  2. morena says:

    Noutati ba, ca de astea…estem satui.
    Hai, sa-ti traiasca blogul.
    Te bag la blogroll 😉

    • sssfinxxx says:

      tot arta o sa fie la baza dar stai sa termin cu deplasarile astea prin tara 😉
      sar’naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa >:D<

  3. brushvox says:

    acum povesteam pe pagina mea unei prietene că eu nu mai am răbdare… data trecută la Gara de Nerd i-am dat un pumn în bot la unu’ din ăsta-n maieu şi şlapi care se fixase în faţa uşii ca momâia şi era nervos că nu coboară lumea din maşină… nu doar că-s ne-civilizaţi, dar sunt şi complet cretini. dar nu doar “ţăranii de oraş”, vezi tot mai des şi oameni bine îmbrăcaţi sau bătrâni de la care parcă ai alte pretenţii…
    baftă cu blogul. 🙂

Leave a comment