Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Un barbut mic

Dupa ce ca trenul spre Bucuresti a avut o intarziere de mai bine de 40 de minute, am avut parte de un vagon d-ala de mergeam cu el cand eram mici…. luat la intrebari, cotrolorul a zis ca domne… e criza.

Unde vreau sa ajung e faza de la Brasov, pe la 3-4 dimneata. Chiar pe buza garii, langa peron, 4 domni stateau in cur si dadeau cu zaru’ de zor. Loc public, politisti… angajati rataciti pe ici pe colo [aici ma oftic de acumulatorul cu tot cu baterii de la aparatul foto uitate saptamana trecuta prin Iasi :)].  Galagiosi nevoie mare cu expresiile de rigoare.Mi-am adus aminte de un tren luat anul trecut [un personal de Constanta] cand se dadea cu zaru’ intre vagoane printre controlori si nu mai intru in detalii ca e de prost gust ce s-a intamplat [si exemple mai am].

Asa cum e traditia la noi, comunismul n-a disparut si Partidul isi face de cap. Si inca se mai da cu zaru’ la greu. Propun sa facem barbutul sport national 🙂

Filed under: calatorii, , , , ,

One Response

  1. […] personale. Am deschis blogul la Cluj, am postat a doua zi în Bucureşti M-a inspirat un barbut jucat pe peronul gării din Braşov. M-am intors în nebunia din Bucureşti. Apoi au mai urmat […]

Leave a Reply

