Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Romania mea, iar si iar…

Azi am trecut iar pe la mama si printr-o intamplare nefericita am prins ceva asemenator stirilor.

Elevi care isi taie colegii la scoala, tigani [sau rromi ca sa nu am reprosuri de la iubitorii de tuciurii] care locuiesc in “Buzesti City” si care primesc ajutor social. Comparatia era facuta cu amarati din intreaga tara care nu aveau cu ce sa isi hraneasca proprii copii. Ce e cu acest Buzesti City… palate tiganesti [ati observat ca nimeni nu spune palate rrome? nici macar ei.. chiar se mandresc cu acest termen dar sar toti de cur in sus daca ii faci tigani] cu marmura de India, mobila de mahon etc. Plus aurul de rigoare.

In alta ordine de idei, ca sa fac economie [de care Romania are nevoie maxima… maxim am zis! :)))] scriu 2 articole in 1. Oficial ma retrag de tot in ateleri. Nu se merita sa mai vinzi un tablou. Ultima oara am pierdut jumatate de bani… adica am ramas cu ceva maruntis de tigari dupa ce am platit comision, impozit si alte taxe. Acum e si mai si.

Plus ca dupa noile reglementari, noi, prostimea… platim ce au furat astia ani de zile. Pai daca i-a mancat in cur sa faca autostrada la “oha” si sa fure cat au putut dar’ar boala in ei… d-aia e si maigreu. Dupa ce ca Romania era o tara de cacat.. acum s-a nasolit si mai rau treaba. Un cacat la superlativ [trebuia sa improvizez ceva].

Filed under: frustrari personale, , , , , , , , , ,

10 Responses

  1. Ion Dascalu says:

    Bune vremuri pentru a fi patriot… 🙂 Din pacate, si eu simt cam aceleasi lucruri, desi incerc sa-mi pastrez tonul optimist (pana pe 28 ale lunii, cand vine randul sa platesc rata la banca, atunci imi piere tot optimismul)…

  2. E trist ca un tanar care minceste asa mult si face scoala, nu prea are speranta in aceasta tara.
    Din pacate, suntem scufundati in cacat pana peste cap si o vina o avem chiar noi atia mai putin tineri. 😦

  3. […] bicicleta, Gina.daca vezi, Andrei Pavel.Romania me,  iar si iar, Tag-uri incluse:Noaptea […]

  4. lasa, neica. ne baga nea’ zeus la economii. ne da cacat numai cu lingurita de-acum incolo, ca suntem la regim.

  5. hangeonos says:

    Dihonia este meteahna românească fundamentală, remarcată până şi de grecii antici.
    De peste 10.000 de ani, de când există vorbitorii de română, există şi discordia, tendinţa de a trage unul cea şi altul hăis.
    De când e lumea, elitele românilor (rumân=ţăran)s-au disociat de ţărani.
    Elitele nu mai sunt români, ele sunt domni, adică o altă “naţie”.
    Abia la greu, elitele îşi recunosc, mai curând ruşinate obârşia, dintr-un motiv inexplicabil.
    Mândria ţăranului , la rândul său îşi duce naţia la pieire prin lipsa de încredere şi supunere faţă de elite, un cerc vicios în care ne tot scufundăm, ca într-o plasă de paianjen, în care şi duşmanii ne ajută cu sârg.

Leave a Reply

