Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Cutremur, hanc’un cutremur iar eu nu tremur?…

Am zis sa scriu si aici despre cutremurul de la sfarsitul lui aprilie, care a readus in paginile ziarelor mitologiile diverselor culturi, cutremurele fiind considerate mânia zeilor. pfff…..

“În mitologia nordică, cutremurele erau explicate ca fiind atacuri violente ale lui Loki. Când Loki, zeul vicleniei şi al vrajbei, l-a ucis pe Baldr (n.r. – reprezentantul frumuseţii şi al luminii) a fost pedepsit şi închis într-o peşteră cu un şarpe veninos ce-i stătea deasupra capului şi picura venin. Se spune că soţia acestuia, Sigyn, stătea lângă el cu un bol pentru a prinde otrava picurată de şarpe, însă, de fiecare dată când trebuia să verse bolul după ce se umplea, veninul curgea pe faţa lui Loki. Acesta începea să-şi scuture capul cu putere, făcând să se cutremure.

În mitologia greacă, Poseidon, zeul mării, era şi zeul cutremurelor. Se spune că, atunci când devenea nervos, lovea cu tridentul lui, cauzând cutremur şi alte calamităţi. Se folosea, de asemenea, de acestea pentru a pedepsi şi a băga frica în oameni, în semn de răzbunare.”

Japonezii [care au o cultura pe care o respect in mod deosebit] ii spun freamatul pamantului…
mda….

Acum stim ca aceste cutremure au alte cauze… insa frica de Dumnezeu a ramas
Mie cel mai mult imi este frica de mine.

pi es- tie de ce iti este frica?…

Filed under: frustrari personale, , ,

10 Responses

  1. asaseya says:

    De soareci. Fobie, nu intreba de ce. Si mi-e frica de moarte, probabil pentru ca nu vreau sa mor. In rest sunt o curajoasa…yes i do! 😀

  2. asaseya says:

    ar trebui sa imi auzi accentul de roman. 😛

  3. asaseya says:

    Deja ti-e dor de mine? Ha ha

  4. asaseya says:

    Eu sunt un ingeras nevinovat. Si nu recunosc nimic…si nu vb fara avocatul meu…hei! care ma reprezinta?

  5. asaseya says:

    eu nu recunosc nimic 😀

Leave a comment