Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Te pup

Buna,

Sunt Alexandra de la http://…… . Chiar mi-a placut site-ul tau si as vrea sa facem schimb de linkuri.

Te pup,

Alexandra

Eu am tot zis ca nu mai fac link exchange mai ales ca ma mut de pe wordpress cat de curand si e prea mare bataie de cap cu linkurile oricum. Primesc destul de des invitatii de schimb de link adica un fel de hai sa ne punem inutil unul altuia linkurile in blogroll “oferte de colaborare”  dar cea de azi… acel te pup se dorea a fi hai ca ma dau sau poate sunt femeie si te prostesc pe tine ca esti barbat convingator.

 

Merita postat 🙂

ps- de multe ori ma intreb de ce trebuie sa imi spuna mereu ca le place blogul meu pentru un amarat de link exchange fara macar sa stie ce e cu blogul? inteleg ca unii mai afla ca am ceva trafic atunci cand chiar am activitate si nu o ard cu ale mele offline pe blog dar mai degraba aflu un sincer bai ce intortocheat e aici sau frate, astea-s prea multe… le-ai furat? etc ce simpatic e blogul tau.. uite ai si poezii. hi hi 😀

pps- si de ce ma ia de parca ne cunoastem din copilarie?…

Filed under: blogosferoidizari, , ,

3 Responses

  1. […] Te pup Tue Jan 25, 2011 6:16 am Buna, Sunt Alexandra de la http://…… . Chiar mi-a placut site-ul tau si as vrea sa facem schimb de linkuri. Te pup, Alexandra Eu am tot zis ca nu mai fac link exchange mai ales ca ma mut de pe wordpress cat de curand si e prea mare bataie de cap cu linkurile oricum. Primesc destul […] […]

  2. Leo says:

    Am fost curioasa daca Alexandra a mai pupat pe cineva in afara de mine, astfel ca am dau o cautare pe Google…
    Si pe mine m-a pupat Alexandra, chiar de doua ori ! Si sunt o “ea”, hahaha ! Cel putin e in trend.
    All we need is love. 😀

Leave a Reply

