Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Munca de prost

Nu o să încep acum să zic de voluntariat… o grămadă de firme şi ONG-uri care vor să munceşti moca pentru [sanchi] experienţă care dă bine la CV.

O să zic în schimb chestii “art related” pentru că mă privesc. Cum ar fi propunerile pentru radio că vezi Doamne am o voce nu  ştiu cum… că am ce spune… dar în timpul meu liber. O ofertă… două… trei. La a treia era de fapt o colaborare.. dar nu ca voce a respectivului post [online toate cred…]. De fapt.. era pentru voce. Dar să stau eu să recit poeziile altora mise pare o tâmpenie. Abia am timp să trag vocea pentru mine.

Apoi au fost câteva pagini cu/despre/pentru artişti. Să produc informaţie [articole] adică să îmi pierd timpul scriind pentru ei, lor să le meargă treaba şi banul iar noi proştii să muncim pentru ei.

Se numeşte furt civilizat. Nu ca ăia 2 ţigani de ieri [da, ţigani… am promis în articolul trecut că scriu şi pe tema asta… urmeaza imediat] care ar fi băieţii care vin cu maşina să ia gunoiul în fiecare zi şi ei strang bani. Adică eu sunt prost şi nu ştiu ca asta întră la cheltuielile blocului ?….

Cam aşa şi cu ofertele astea… Hai să vă creasca traficul că e criză şi aveţi nevoie de bani…

Filed under: frustrari personale, , ,

One Response

  1. […] Munca de prost Thu Dec 09, 2010 20:29 pm Nu o să încep acum să zic de voluntariat… o grămadă de firme şi ONG-uri care vor să munceşti moca pentru [sanchi] experienţă care dă bine la CV. O să zic în schimb chestii “art related” pentru că mă privesc. Cum ar fi propunerile pentru radio că vezi Doamne am o voce nu  ştiu cum… […] […]

Leave a Reply

