Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Je ne sais pas…

Din 2001 nu am mai avut treaba cu franceza, insa saptamana trecuta in timp ce ma lua somnul in tramvai am avut un mic declic si imi tot suna in cap versul “tu est meme que la suivante…” asa ca pana acasa a mai aparut o poezie 😀

*Tu es même que la suivante
je ne sais pas qui est il fou…
Tu m’appelles, c’est tout un jeu
ton sourire te rend charmante.

Tu m’appelles, je suis perdu,
dans le danse qu’il y a sur labres…
et tes yeux me disent palabres.
Je ne sais pas qui est il fou.

Filed under: audiobook,

29 Responses

  1. […] Je ne sais pas… Sun Aug 22, 2010 16:01 pm Filed under: audiobook […]

    • sorina says:

      versurile de aici. m-am zapacit. stii, coloana sonora ma impiesica sa aud tot. mai bine subtitrai. din cate inteleg e foarte frumos.

      • sssfinxxx says:

        de obicei pun textul imediat sub clip. numai ca intampin niste dificultati tehnice. editez pe unPC, uploadez de pe altul… office e instalat in alta parte…

  2. opaaaaa
    A revenit poezia de weekend?;;)

  3. micuta says:

    greu cu franceza dar imi place mult coloana muzicala.e aiurea cand nu mai sti nimic si nu te mai regasesti..si totusi nu stiu cat ma insel dar e vorba despre o ,,ea”?

  4. micuta says:

    da dar acea ea iubeste ca prima ta iubire..tu nu crezi ca tine la tine chiar daca zambetul si ochii iti spun altceva…de ce .te simti pierdut cand te striga?eu asa inteleg din toata franceza mea..ai putea sa ne traduci poezia

  5. micuta says:

    iti refuzi sa iubesti si sa fi iubit..de ce?poezia ta e minunata si nu pot decat sa te felicit

  6. micuta says:

    stiu de dex..dar fara suparare nici tu nu nu pronunti bine in franceza..am inteles 10 cuvinte din tot si am incercat sa o inteleg.

  7. …. ca va….

    uitasem sau nu stiam ca esti ‘frabcofon’ ??? 😛

    cred ca ultima data cind mai comm la gramada ::D

    Je Vous prie chercher 🙂

    • sssfinxxx says:

      nu stiai. si nici nu stiu daca sunt francofon. nu m-am mai atins de franceza de prin 2001. doar ca saptamana trecuta am avut un moment de inspiratie in timp ce era sa adorm in tramvai 🙂

  8. micuta says:

    poate daca adormeai iti venea inspiratia in alta limba

  9. Lilith says:

    he he :)) dragut .sa zicem ca am o vaga banuiala de ce “iti refuzi sa iubesti si sa fi iubit”:-?
    in fine , nu depre asta e vb :))
    asta e ceva gen “ce visez noaptea fac ziua “:)) la tine ar fi putin invers

  10. micuta says:

    doar glumeam

  11. clo says:

    foarte frumos maestre… graseiezi sublim!

  12. pifuneata says:

    Imi place fffff mult cum suna poeziile…Ai un glas duios…Hehehe…Simt ceva romantic in vocea ta!

  13. pifuneata says:

    Ba asa e:d Chiar imi place mult vocea ta calda!

  14. Ellu says:

    unu din Franta te cauta pe blogul meu: Andrei Pavel parasutism, deci daca aud ca ai astfel de actrivitati si eu nu particip, ne suparam 🙂 ))

    in alta dezordine de idei, te auzi bine si in franceza

    spor

  15. Roxana says:

    Mais connais-tu vraiment le fou?
    Având în vedere că nu mi-au ieşit decât două poezii în franceză care să-mi placă, te felicit pe tine pentru poezia ta. E simplă, scurtă şi transmite. 🙂

Leave a Reply

