Andrei Pavel

artist, nu blogger…

O cana de ceai

Azi ar fi trebuit sa va prezint o proza scurta [da, eu ala care scriu numai versuri] insa textul a fost facut franjuri. La propriu. Credeam ca le am in rucsac dar am uitat foile la munca. Fata de la recepetie [sa nu ii zic secretara, ca se desumfla] in inconstienta sa, le-a aruncat. 4 coli… din care 2 de deasupra cu schite. Uitate pe raftul din sptele scaunelor.

Azi dimineata cand am iesit din tura, i-am zis ca aseara am aflat ca mi-a aruncat niste foi si era ceva important. La care ea, cu un zambet/ranjet tamp imi da replica: I don’t care!… Aceasta secretara cu aere de director a uitat entuziasmul din prima zi cand vezi doamne, unul ca mine se angajeaza agent de paza. Poate incepand de azi o sa acorde mai multa atentie blogului care a impresionat-o. Doar este vorba si de ea azi… ca doar nu e nimic important. O mototolesc si eu putin si o arunc la gunoi.

Filed under: Personale, , , ,

14 Responses

  1. […] O cama de ceai Wed Jul 28, 2010 23:17 pm Azi ar fi trebuit sa va prezint o proza scurta [da, eu ala care scriu numai versuri] insa textul a fost facut franjuri. La propriu. Credeam ca le am in rucsac dar am uitat foile la munca. Fata de la recepetie [sa nu ii zic secretara, ca se desumfla] in inconstienta sa, le-a aruncat. 4 […] […]

  2. Lilith says:

    cred ca ii dadeam un “i don’t care!” de se invartea 3 ore ca titirezu

  3. Emily says:

    specimene pentru zoo…. :)) nu oameni si oameni;))

  4. Emily says:

    p.s. imi cer scuze animalelor de la zoo 😀

  5. Serginho says:

    Si se mai numeste secretara?

  6. Omeneste era sa le citeasca si apoi sa te intrebe.Poate nu le-a citit.Oricum ,sa stii ca sunt multi carora nu le pasa.Lasa,asta sa-ti fie tie paguba ! pup

  7. gabi says:

    hey, Andrei ! 🙂

  8. […] -X-, Alex Mazilu, alsosprachzamolxis, Geocer, Ionut, LeeDee P., Leo, Gabriela, Carmen, Andrei, Cristian Lisandru, Cristian Dima, Flavius, Geanina, cristinutza, Serafim, Strumfita, Vania, Andi […]

Leave a Reply

