Andrei Pavel

artist, nu blogger…

O mica barfa

Sa nu credeti ca ai nevoie de un sat si multe babe pe banca pentru barfe. Nuuu… poti alege la intamplare o cladire de boruori.. complet aleatoriu.. sa zicem cladirea unde lucrez eu 🙂

In doua zile de cand m-am angajat se stia ca sunt artist. Abia dupa o saptamana au aflat ca tata era inspector la firma la care lucrez. Dar ce m-a mirat aseara [uite ca si vorba asta se mai poticneste] este faptul ca abia azi cineva din firma a aflat ca noaptea ies pe hol si fumez la geam.  Adica dupa 4 luni. Pai cei de la paza de jos stiu ca eu nu ies afara la conversatie si ma vad de jos cand stau la geam. Plus ca se mai intampla sa plece un angajat mai tarziu si sa fiu la geam sa fumez. Sau sa mai apara cate un director la 12 noaptea [si care sa nu imi zica nimic] dar sa se sclifoseasca o anumita persoana ca vezi doamne sa nu se afle mai sus. Mai sus ce?

Asa oameni.. asa presa. Ce.. ziarele nu sunt scrise in mare parte pe acelasi criteriu? Hai sa vedem ce-a mai facut cutarica si tot asa…

Filed under: frustrari personale, , , ,

17 Responses

  1. […] O mica barfa Tue Jul 27, 2010 14:43 pm Sa nu credeti ca ai nevoie de un sat si multe babe pe banca pentru barfe. Nuuu… poti alege la intamplare o cladire de boruori.. complet aleatoriu.. sa zicem cladirea unde lucrez eu In doua zile de cand m-am angajat se stia ca sunt artist. Abia dupa o saptamana au aflat ca tata era inspector […] […]

  2. scarlet says:

    Intr o tara de rahat unde totul se duce de rapa din cauza aluia si celuilalt si unde treaba cea mai mare a romanaului este de a-si spioana colegul,vecinul si a critica pe toata lumea care indrazneste sa faca si altceva.Daca mai ramane timp si de muncit….putin probabil.

  3. Tutunul dauneaza grav sanatatii.

    Directiva C.C.E. 89/622 😉

  4. Emily says:

    Andrei… ai grija ca si eu te-am vazut, de aici de la mine ca mergi pe geam sa fumezi si sa stii ca merg sa te parasc celor de mai sus. Nu degeaba am (stii tu cati) ani da am creierasului unui copil de 5. :)) Sa nu uiti: I’m watching you. :)):)):))

    • sssfinxxx says:

      1. nu am cum sa merg pe geam. de cand sunt eu fachir? :)))
      2. mai sus e doar un etaj dar nu stiu daca gasesti pe cineva 😀
      3. sterge-ti.. lentilele ca nu vezi bine. ma confunzi ;;)

      ps- sau poate te uiti la alt geam =))

      • Emily says:

        da.. scuze :)) greseala mea..:D la geam, nu pe geam :)) eee… nu te confund. nici vorba de asa ceva:D iar de vazut, vad foarte bine. ca de la parter se vede cel mai bine :)) =))
        ps- daca ma uit la alt geam tot pe tine te vad =)) doar tu esti cel despre care se discuta=))

  5. Emily says:

    poi cum sa nu stiu? :)) la penultimul etaj :))

  6. Lilith says:

    :)) iti recomand un loc mai bun ptr a fuma linishtit o tigare : buroul directorului :>
    daca as sta sa iti spun toate barfele care mi-au iesit mie la munca :)) nu mi-ar ajunge un blog .eu m-am culcat cu toata firma ca sa ajung unde am ajuns =))

  7. 1.La urma urmei, bârfa este un mod de manifestare patologic al mediocrităţii bolnăvicioase, dar ca orice boală, se tratează. Setratează cu indiferenţă, fiindcă daca este bagată în seamă, proliferează!

    2. mai ales pentru Scarlet!
    Nu pot să stiu că cineva spune despre ţara lui că este o ţară de rahat. Ţara mea nu este de rahat. Este o ţară frumoasă, cu mulţi, foarte mulţi oameni destepti care au impînzit lumea, sunt aplaudaţi si admiraţi, dar a incăput pe mâna unor lideri politicieni de rahat…(Ei, este altă nuanţă

    • sssfinxxx says:

      pai de ce oare merge treaba? pentru ca pe asta se bazeaza. azi un pic, maine mai mult

      din pacate… sunt mai multi oameni de ….. [cum vrei sa le zici] decat oameni destepti 🙂

Leave a Reply

