Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Sa clarificam ceva…

Buna ziua,
Sunt M. din Bucuresti, am x ani.
Doresc o pictura/desen nud personal si va scriu in ideea in care ma puteti ajuta. Va rog sa ma contactati daca aveti timp si pentru mine pentru a detalia cererea mea.
Multumesc,
M.
Pai.. nu fac nuduri de pomana. In niciun caz barbatilor decat daca am nevoie eu de model. Totodata… nu sunt genul de artist care sa stea pe portrete sau comenzi asa cum le vad ceilalti. Gen.. prietene, vreau sa ma pictezi cu panglica. Una e sa dai comanda ca la taraba si alta e sa vrei ceva din ce face artistul respectiv. Nu mai insistati cu tot felul de mesaje, ca nu am nici timp si nici chef. Tipului de mai sus i-am zis sa ma sune sa vad unde se ajunge mai ales ca in ultima vreme se poarta farsele. Si transplantul de organe 😉
La tatuaje la fel. Nu vreau sa imi vina gagicile cu doleante de fluturasi pe glezna ca nu ma pasioneaza. Nici malaci de 2 pe 2 care vor un tatuaj imens pe 2 beri ca nu sunt tejghea din coltul strazii. Daca postez pe blog ce fac nu inseamna ca cerserc comenzi, sa fie clar!

Filed under: frustrari personale, , ,

21 Responses

  1. Pavel says:

    E clar domnu’, am inteles 😛

  2. al2lea says:

    Vaaaai… măi Andrei, de ce nu-i faci omului plăcerea?
    Am râs să mă sparg. Parcă te şi vedeam uitându-te ceasuri intregi la tipul ăla în pielea goală… hahahaha.
    Păcat! Trebuia să postezi si pe blog faza. Doaaaamne…

  3. Nah omul ti-a scris destul de politicos si cel putin din mesajul asta se intelegea ca e dispus sa si plateasca; nu cred ca era cel mai bun exemplu negativ pe care puteai sa-l dai. 😛

  4. Lilith says:

    ce rau esti :))
    si eu care reusisem sa ma decid sa imi fac tatuajul si tu acum ma dezamagesti… :)) si totusi ar fi o imagine interesanta cu tine holbandu-te la unu gol :-?=))))

  5. Lilith says:

    teapa . nu mai am numarul ptr ca mi-am schimbat nr si nu am luat toate numerele ,mai ales ca nu mai vorbisem de… mult timp 😛

Leave a Reply

