Andrei Pavel

artist, nu blogger…

1 an de blog

Se face un an de cand m-a baut Asaseya la cap sa pun mana sa fac blogul. Eu oricum tot amanam de luni de zile mutarea de pe blogspot pentru paginile de wordpress. In cateva luni am reusit sa pun totul la punct si sa imi structurez totul asa cum mi-am dorit. Pana sa trec pe domeniu… inca ma gandesc daca sa pastrez varianta de blog sau nu. Mai vedem…

Pana una alta, nu am mai reusit sa postez zilnic asa cum obisnuiam… pana si peste poeziile de week-end s-a asternut praful. Ultimele luni nu au fost decat scoala si munca, am ajuns pe-acasa/atelier o data sau de 2 ori pe saptamana. Somn cu portia, stres maxim.

M-am cam saturat sa fiu mereu pe muchie… sa muncesc extra ca sa am cu ce sa platesc facultatea.. da, am luat si licenta… noaptea munca, ziua scoala.. si proiecte cand mai apuc. Acum cateva zile am luat o decizie. Aman masterul pentru ca vreau sa fiu pregatit cum trebuie, sa am un proiect bine pus la punct si sa nu mai am vesnica problema cu banii de dat la scoala. Totodata, daca o mai tineam in ritmul asta sa muncesc ca sa platesc scoala.. ma trezeam peste cativa ani dupa doctorat ca mai aveam si niste carti de publicat, eventul expozitii prin tara sau un album de muzica. Si ce m,ai am eu prin lista de activitati. Motiv pentru care imi pun viata putin in ordine.

Hai la multi ani mie…

Filed under: blogosferoidizari, , , ,

43 Responses

  1. Pavel says:

    La multi multi sa fie, bre!

    • sssfinxxx says:

      sa speram.. maine poimaine vezi ca dispare curentul electrici si ciuciu internet :)))

    • miruna says:

      Asteptam sa aud asta..Era si timpul !! Iti doresc mult ,mult ,mult succes si forta de a rezista !! Si…oricat de mult ,multe ai vrea sa faci vei vedea ca in decada a treia vei constata ca ai trecut pe langa multe …asa ca…lasa motoarele mai incet ..Traieste si pentru tine …Stiu …tot ceea ce faci e o parte a fiintei tale si te implici cu placere …Poate ca e bine …Dar …viata trece repede ..Nu spun asta din pesimism bolnav …ci e doar o constatare la rece …si mai spre final …Si inca ceva ..referitor la blogurile de dupa asta..Precizarile sunt de bun simt si nu din infatuare ..Nu esti un bun de consum ci un produs al unei munci asidue care trebuie respectat ca atare ..

      • sssfinxxx says:

        sarumana mai ales pentru cuvintele de final. cat despre “sa traiesc si pentru mine…” e o decizie pe care am luat-o acum cateva saptamani. am luat cateva decizii radicale si sper ca am facut alegerea corecta

        • miruna says:

          Cu siguranta ca ai facut alegerea corecta…Si sa dea Domnul sa ti se intample numai ceea ce vrei tu sa ti se intample.

          • sssfinxxx says:

            stii cum sunt eu…. pana nu vad rezultate nu sunt convins 🙂

            • miruna says:

              Rezultate oricum obtii doar ca tu niciodata nu vei considera ca sunt cele scontate..E bine asa ,e o motivatie spre si mai bine insa e si un factor care consuma energie si creaza disconfort psihic..Dar cand esti astfel construit …nu sesizezi aceste aspecte si asta e..
              Pe aste meleaguri cand mai vii?

              • sssfinxxx says:

                incan ustiu… ca si ep la pitesti trebuie sa ajung. pe la voi ar trebui sa ajung in octombrie daca reusesc sa imi fac timp pentru expozitia de la bacau. deocamdata astept un raspuns sa aflu cand si cat plec din tara 🙂

  2. […] This post was mentioned on Twitter by Arcana Pavel, Andrei Pavel. Andrei Pavel said: 1 an de blog: http://wp.me/pA16a-10U […]

  3. kaLoo says:

    La multi ani pentru blog! Sa ne auzim peste 10!

  4. Channah says:

    La multi ani 🙂

  5. Asa sa fie!Cum zici tu!Bafte

  6. La multi ani!
    Felicitari pentru tot ce faci si succes!
    Multa sanatate!

  7. Hai să trăieşti! Dar te-ai cam lăsat pe tânjeală cu bloggingul în ultimul timp! 🙂

    Eu am renunţat la master. Cred că nu se merită să bagi atâţia bani, cel puţin în domeniul meu.

  8. Geordan says:

    La Multi Ani.. si .. FELICITARI!

  9. Muzicologu says:

    Tot asa mestere .

  10. tancu23 says:

    La multi ani! Succes cu blogul si iti doresc o existenta cat mai mare in blogosfera!

  11. clo says:

    cand a trecut 1 an maestre??? wow… pai spor la treaba…

  12. aureliastepan says:

    La Mulţi Ani . Am adăugat blogul la link-ul meu.
    Im i plăcea când ai fost cu noi pe netlog.

  13. scarlet says:

    Un blog pe care l vizitez zilnic.La multi ani!
    Apropo,mi am facut un tatuaj.Discutasem noi candva despre o flacara ce arde.M am oprit la un soare.Sunt incantata!

    • sssfinxxx says:

      hehehe.. ma bucu ca ai reusit sa it ifaci un tatuaj asa cum ti-ai dorit 😀
      cat despre blog.. usor usor revin si postez.. mai am 2 saptamanai la ultimul job si apoi imi vad linistit de treaba 😀

  14. cristinutza says:

    La multi ani pentru blogusor iar tie inspiratie si reusite pe masura muncii pe care o faci! 🙂

  15. Mircea Suman says:

    Esti un om fericit. Ai bagat de seama? La multi ani!

  16. asaseya says:

    saru’mana. si la multi ani!

  17. petrutza says:

    ce mai faci?

    toate bune?

    sper.

Leave a Reply

