Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Puf pe burta

Ia sa vedem ce a mai cautat lumea cat am fost plecat…

“puf pe burta”- sa fie sau sa nu fie?
“pentru ce sunt bune creioanele 6b”- pentru desenat?…
“tatuaje ale unor mari pictori”- poate daca au vizitat vreo inchisoare si s-aucazat pe-acolo ๐Ÿ˜†
“prinsi masturb”- andu-se?….
“e bine sau nu sa te masturbezi”- numai sa nu exagerezi ca te dezhidratezi ๐Ÿ™‚
“nu m-am dat cu crema timp de o zi pe tatuaj”- si ai patit ceva?
“mie sa nu imi faci”- ce?
“metode de abordare a copilului rebel”- il bati de-l usuci ๐Ÿ™‚
“esti barbat,te masturbezi?”- ce intrebare…
“10 feluri in care imi place ploaia”- mie imi place cand ploua de jos in sus. si daca ai impresia ca e imposibil… stai in cap si o sa vezi ca e pe bune :)))

Filed under: top search, , , ,

4 Responses

  1. aia cu ,,mie sa nu-mi faci ,,e bestiala!!! ๐Ÿ˜€ Eu una ..imi fac singura ! loooool

  2. tancu23 says:

    Geniale toate. Adica ma mir uneori cum unii cauta asemenea porcarii.

Leave a Reply

