Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Un pic de presa…

La TV nu ma mai uit de ceva ani si bine fac. Ziare… o data pe saptamana sa mai stiu si eu ce se intampla. Insa ma dezgusta sa vad cum manipuleaza uneori niste jafuri de articole opinia publica.

Exemplu. Saptamana trecuta gemeau ziarele de stirea cu doi motociclisti care au murit dupa ce au pierdut controlul din cauza unor gropi. Bun…. Administratia era de vina. Ieri citesc despre un motociclist drogat care a omorat o femeie pe trecerea de pietoni. La sfarsitul articolului sunt mentionati cei 2 motociclisti care au pierdut controlul motoarelor.. dar nici urma de gropi in tot articolul. Si exemplele pot continua.

Concluzia? Ma pis pe astfel de presa romaneasca…

PS- in lipsa de stiri cu mondenitati.. oriunde ajung nu vad decat emisiuni cu revolutia. Dar pentru audienta, nu pentru aflarea adevarului [in cea mai mare masura]

Filed under: frustrari personale, , , , , , , ,

5 Responses

  1. Catalynna says:

    asta e Romania noastra!!! ce sa-i faci? nici nu poti merge linistit pe stada k da unul peste tine…cu un motor sau o masina…

    ps: marfa concluzia!!!

  2. Petrisor says:

    Neaţa. Există o ură pentru motociclişti, asta am observat şi eu. Şi numai presa o manifestă, se vede şi-n rîndul ”muritorilor”

    • sssfinxxx says:

      da, dar ce mi se pare de cacat e ca acum o saptamana strigau toate ziarele ca aia cu gropile lor sunt de vina si d-aia au murit cei doi insa acum ca era unul drogat [fiecare padura are uscaturile ei] i-au bagat pe cei doi la inaintare.. de data asta nu mai avem gropi.. avem doar motociclisti drogati. d-aia ma pis in continuare pe acest fel de presa romaneasca.

      cat despre soferi/pietoni/motociclisti.. n-am masina, n-am motor.. merg pe jos si pana acum doar aia de la volan mi-au creat probleme. insa si pietonii i-as fi calcat eu in picioare ca zi de zi am parte numai de dubiosi pe strada 🙂

  3. […] se mai caleste otelul, Voiam sa scriu…, Un pic de presa…,  Criza Tag-uri incluse:ajutor umanitar, consilier de finante, Dan Bittman, donare, […]

Leave a Reply

