Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Greva RATB- Mergem pe jos ca e sanatos

Ca tot ziceam de abonament la mers pe jos… azi dimineata am iesit de la munca si mi s-a parut dubios ca nu circula nimic de la RATB. Ok, nu prea citesc eu ziarele… de TV nu ma prea lipesc, dar de o greva as fi aflat. Ma gandeam ca au astia chef de glume de 1 aprilie.

In primul rand a nu asa se face o greva. Daca au probleme cu conducerea, nu lasa cetateanul care plateste un abonament “pentru un transport civilizat”. De ce sa aiba de suferit cei care le baga bani la buzunarel? Macar din bun simt anunti. Ca aia nu pierd bani. Sa luam in calcul doar combustibilul care nu a fost folosit. Poate astia care au facut greva sunt mana in mana cu conducerea, ca e criza domne.

Filed under: frustrari personale, , ,

12 Responses

  1. da cik e criza da ajtia isi fak vilane prin pipera!

  2. gabi says:

    Să ai parte de linişte, dragoste, bucurie, de Sărbători şi tot anul! Paşte Fericit, Andrei!

  3. […] 03/04/2010 — andrei CEI TREI PRIETENI CARE SUNT (PLUS UN ADMINISTRATOR CARE ESTE) urează cititorilor, comentatorilor, colegilor din […]

  4. i.o.flavius says:

    Sarbatori Frumoase! Toate cele bune în Lumină!
    Numai bine!

  5. Alina says:

    Hristos a inviat! Sa ai un Paste fericit!!

  6. clo says:

    la mine a picat bine greva asta… m-am trezit, am vaz la tv ca nu circula nimic… si m-am bagat din nou in pat… rezulta 1 zi libera de la serv… :)))

Leave a Reply

