Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Abonament pentru mersul pe jos

A cam scazut acrtivitatea pe blog. Acum cateva saptamani am racit rau de tot iar de cateva zile am un loc de munca pe timo de noapte. Cand reusesc, ziua sunt la scoala. Incerc sa tin pasul cu toate si deocamdata mai lucrez la cate ceva. Cand reusesc sa am ceva timp, o sa postez si pe blog. Sper sa readuc poeziile din week-end.

Revenind la titlul articolului, acum cateva ore am plecat la munca si ca de obicei era aglomerat. Am luat-o pe jos ca altfel pierd vreun sfert de ora pentru o statie jumate. Si da, am abonament. Chiar si de metrou… asa ca nu se lipesc amenzile de mine. Decat daca imi cere abonament de mers pe jos 😆 Stiu ca romanul nu are bani insa isi cumpara masina si ne sufocam in amaratul asta de Bucuresti. Dar sa luam ca exemplu rondul de la Rosetti: sunt taxiuri care stationeaza fix langa semafor si ocupa degeaba una din cele 3 benzi. De ce nu sunt mutati in alta parte?….

Solutii exista, oameni care sa le aplice… nu. Or sta acele taxiuri bine acolo, dar pe timp de noapte.

Nu ma fac eu primar?…

Filed under: frustrari personale, , , ,

12 Responses

  1. titirez says:

    N-ai vrea sa-ti pui in cap 1000 de taximetristi bucuresteni. Sunt f uniti si daca mai vin si cu tovarasii din ferentari si rahova…

  2. scarlet says:

    Si eu sper sa readuci poeziile pe blog.Succes si o sa te descurci cu siguranta si in noul program.

  3. Buhu says:

    Fă-te președinte…ca să ajuți și pe alții, că peste tot e dezastru…

  4. Pucca says:

    eu am trecut la alt mijloc de transport, acum cu caldura… – rolele. ajung mai repede decat cu autobuzul…

  5. Roxana says:

    De-asta îmi place mie Iaşul, e mai puţin aglomerat şi dacă e musai grabă, mergi pe jos şi nu mori. 🙂

  6. […] mare. Chiar zilele trecute, cand am scris despre aglomeratia din Bucuresti si am mentionat despre taxiurile care blocheaza intersectia de la Rosetti… […]

Leave a Reply

