Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Airbrush: clapa Roland- final

In sfarsit clapa e gata πŸ˜€ Am ajuns la un rezultat, am lacuit-o… asa ca e numai buna de dus!

Am reusit sa termin treaba in 7 zile asa cum mi-am propus. Mi-a dat peste cap ultimele examene dar pana la urma am scos-o la capat. Vestea buna [in afara de faptul ca a iesit foarte bine] este faptul ca mai urmeaza ceva interesant cat de curand legat de aerograf. Stati pe-aproape πŸ™‚

Ziua 1
Ziua 2
Ziua 3
Ziua 4
Ziua 5
Ziua 6
Ziua 7

Filed under: airbrush, , , , ,

46 Responses

  1. Nic says:

    I can see a happy face! Well done, Andrei! πŸ™‚

  2. Nic says:

    well…hard and good work is exhausting, too. >:D<

  3. Nic says:

    vezi ce faci cu limba aia pe afara. πŸ˜›

  4. clo says:

    expresia de pe fata proprietarului face cat toate cuvintele… πŸ™‚
    bv maestre…

  5. dominospassion says:

    genial domne,genial

  6. Tzu says:

    sfinxy…a iesit super…ciufulitu’ vad ca-i foarte entuziasmat de ce vede

  7. oana says:

    E superba, Andrei! Felicitari! πŸ™‚

  8. Nusyk says:

    felicitari!!!asteptam urmatoarele creatii….pup

  9. Nusyk says:

    FELICITARI…

  10. adrian says:

    Hi Andrei…How are you? How about un “link exchange?”

  11. gabi says:

    fainuta foc πŸ™‚
    Bravo maestre !

  12. miruna says:

    Iata si partea pragmatica a artei …Minunat a iesit!!
    Proprietarul da pe-afara de incantare !! Si are de ce ..

  13. Emil says:

    Bravo. Polivalent…sau stai asa….multilateral dezvoltat esti tu…;)

  14. al2lea says:

    Andrei, esti maestru. Un artist adevarat. Sunt impresionat. Cred ca si proprietarul clapei…

  15. Chioru' says:

    …este, frate! Esti meserias, bravo!

  16. Lorena says:

    Nimic nu mai pare obositor and ai in fata opera desavarsita…

  17. Andrei says:

    Arata bine de tot πŸ™‚

  18. Marusia says:

    si luna se sperie si se
    sfarma in inele de praf…

  19. pucca says:

    iti reamintesc ca m-am mutat pe http://www.iarnatuestimareamea.ro (in momentul in care imi modifici link-ul, anunta-ma pe blogul meu)

  20. Dreacu' says:

    se poate un link exchange?

  21. Social comments and analytics for this post…

    This post was mentioned on WordPress by sssfinxxx: numai bine fac…

Leave a Reply

