Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Coal miner

Se intampla intr-o zi cu zapada. Intarziasem la scoala, era aglomerat in trafic iar nenea din imagini singur in jumatatea goala a troleului. Dupa mustati mi-am dat seama ca e fumator asa ca i-am oferit o tigara. Apoi inca una sa aiba de rezerva. Obisnuiesc sa ma opresc cu obiectivul cand intalnesc oameni batrani pe drum. Asta daca am aparatul la mine. Asa ca l-am intrebat daca e ok sa apas pe buton cand sta el in fata camerei [nu.. atunci nu m-am exprimat asa]. A fost ok. Dup-aia am mai stat de vorba si am aflat ca a fost miner in Salaj vreo 40 de ani desi ca pregatire avea ceva cu electrica. Din vorba in vorba [ca pentru 3 statii am mers vreo 20 si cevad e minute] mi-a vorbit de razboiul rece si ca americanii nu au ajuns pe luna pentru ca a pus problema asa:

Cine l-a filmat pe Neil Armstrong cand a facut primul pas pe luna daca nu era nimeni acolo?…

Filed under: Foto, , , , ,

4 Responses

  1. f. expresiv batranelul 🙂

  2. musai să revenim

    lucram, ne hodinim după festin și ne întoarcem aici…

Leave a Reply

