Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Airbrush: Clapa Roland

Probabil unii ştiu de videoclipul „Colors” al lui Morandi. Ei bine, clapa Roland care a fost „îmbrăcată” în verde şi albastru a intrat la pictat azi…

Sper ca într-o săptămână, începând de azi, să fie gata faţă-verso şi o sa postez zilnic de la curăţat până la lăcuire. Momentan o curăţ de culori pentru că a ajuns pătată iar pigmentul folosit la filmări este gras şi se ia greu. Am nevoie în special de albul de pe clape. Am deja o schiţă în lucru dar mai am de desenat. Am 3 zone mari de lucru: clapele, carcasa-faţă şi apoi spatele. Sunt curios dacă reuşesc să o termin în 7 zile iar la sfârşit cred că o să avem şi un interviu cu băieţii din trupa care a fost cu intrumentele pentru videoclip.

Filed under: airbrush, , , , , ,

8 Responses

  1. petrutza says:

    ff interesant… Bafta! Siguri ca veti reusi!

  2. miha says:

    Am o rugaminte, daca se poate, sa adaugi si banner-ul meu la tine pe blog.

    Tks, spor la curatat 🙂

  3. gabi says:

    Spooooooor !!!
    😉

  4. vaumovi says:

    inceputul arata promitator …Apropo , am gasit undeva o adresa de tatoo , de pe acolo de la voi , daca vrei sa spui sa tio trimit , poate vrei sa vezi ceva pe la ei , sau poate chiar ai stii…

  5. sssfinxxx says:

    neah… nu prea calc pe-acolo 🙂

Leave a Reply

