Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Supravietuitor’s Blog- Poezie si arta

Gabi a ajuns la poezie de data asta 😀

Astazi continui prezentarea tanarului artist,Andrei Pavel despre care am scris acum cateva zile.”Vi-l prezint pe Andrei Pavel,un tanar artist.”

Am citit cateva din poeziile lui si am ales o poezie din albumele lui de poezii si cateva din lucrarile lui grafice.

Taine

În calmul aparent ce-n vers domneşte
se află cheia spiritului meu,
o taină care îmi rosteşte
doar ghicitori pe limba unui zeu.

Era o vreme când aşteptam să plouă
cu plânsul frunzelor ce mor.
Nu mai aştept… cu mâinile-amândouă
mă avânt aprig în căderea lor.
Vreau pieptul meu să-nceapă a desface
pleoapa mută-a minţii mele
ce prin întortocheate draperii toarce,
întoarce amintiri în scrâşnet de măsele.

Filed under: Altii despre mine, , ,

Leave a Reply

