Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Crampei de viata- Oda maestrului

Crâmpei de viată m-a găzduit printre pagini şi mi-a creat o bucurie imensă 😀

Ma simt cu inima larga si las toata bunatatea din mine sa iasa la suprafata… daaaa, “am baut dupa caine” ar spune cine ma cunoaste bine. Dar nu. Simt si vreau sa ii dedic acest articol maestrului Pavel, Andrei Pavel (hihihi Bond, James Bond :D).
Acest copil (barbat, ca apoi se supara) este genial. Face mult si multe, bine si frumos. Ma refer la operele lui de arta, de tot felul.
Am spus intr-un post anterior ca imi place arta si cei care o infaptuiesc si asa e. Asta probabil pentru ca imi doresc si eu sa am o drama de talent, dar nu a fost sa fie. Atunci ma delectez cu rezultatele altora. Si la maestru ai ce sa admiri!
L-am “intalnit” intamplator in comunitatea bloggerilor si de atunci ii sunt cititoare fidela.
Nu pot sa spun ca eram adepta inflacarata a poeziilor, dar sunt unele dintre creatiile lui care ating o coarda sensibila a mea (si, DA, am si eu asa ceva).
Am invatat cate ceva despre fractali: ce sunt ei, cu ce se “mananca” si ma gandesc serios sa incerc sa fac macar si eu unu’ in viitor. Asa, ca idee…
Impatimita flacarata a artei, chiar daca nu ma pot lauda cu cunostiinte vaste in domeniu, am vazut ce poate iesi din mainile unui artist care pune suflet in ceea ce face. Si face niste lucrari…
Cautam tatuaje si un tatuator inzestrat. Si, multumita lui Google, am dat peste Andrei… Lucreaza acum la un model pentru mine si de abia astept sa mi-l imprime.
Dar, una peste alta, am cunoscut un OM. Un om frumos, destept, deschis si al naibilui de sociabil (in sensul bun, desigur).
I-am spus la un moment dat ca “suntem mandrii ca ne putem enumera printre cei care putem spune ca il stim sau il cunoastem”. I-a placut sintagma asta (de fapt, cui nu i-ar mangaia orgoliul asa ceva), dar nu e nimic gratuit. Totul este sustinut de munca lui si de rezultatele pe care le are.
Bravo maestre!!!
Tot respectul!
P.S. Va las niste link-uri catre lumea lui Andrei Pavel
P.P.S. articol scris de o “fana” de-a ta care e racita si trebuie sa invete la engleza pentru unul dintre cele mai importante examene din viata ei!!!

Filed under: Altii despre mine, , ,

15 Responses

  1. scarlet says:

    Orice comentariu,ar fi de prisos.Felicitari!

  2. clo says:

    da… aceasta este una dintre cele mai mari surprize din ultima vreme.
    am observat ca stilul meu nu este atat de protocolar ca al altora, dar eu am scris articolul asa cum mi-ar placea mie sa citesc!
    multumesc Andrei pentru aceasta ocazie!
    multa putere de munca in viitor, maestre!

  3. dincolodecuvinte says:

    …”maestre”?!… asta-mi suna a narcisism si este cam daunator pentru viitorul maestru, hai zau dude ca faci paranoia prea devreme, mai ai de muncit! 😉

    • sssfinxxx says:

      nu am ales eu titlul 🙂

    • sssfinxxx says:

      ce e in neregula cu a-mi prezenta interviurile? imi pare rau pentru tine insa chiar nu pot fi pe placul tau. poti sa te sinucizi daca nu iti convine 😉

      • dincolodecuvinte says:

        waw! …maestre cata profunzime intelectuala are artistul, ca la bloger ma astept, incat sa imi propui sa ma sinucid, mishto 😉 demn de intelectual, se pare ca inghiti mai greu criticile, ce te faci “maestre” ca vei avea parte la greu de ele nu numai de elogii, le propui la toti sa se sinucida?! ti-o cam ia gura pe dinainte, trist dar adevarat.

  4. clo says:

    hmmmmmm… sa ma abtin? sa nu ma abtin?
    nu o sa ma abtin ca altfel nu ma mai oboseam sa folosesc cuvintele pentru cineva care vad ca le are in exces si nu stie pe unde sa si le arunce…
    dragul meu, acest cititor extrem de fidel, nu inteleg de ce crezi tu ca este necesar sa ai mereu ceva negativ de comentat?
    si nu mai inteleg de ce tot intorci undeva unde, e clar, nu gasesti ceea ce iti doresti?!
    ca se lauda, nu e bine, ca nu se lauda si fac altii asta, tot nu e bine?
    tu chiar ai atat de mult timp liber si nu stii cum sa il folosesti?
    fiecare este liber sa se exprime cum vrea. de unde stii tu toate amanuntele si tot substratul unui articol? de unde cunosti tu atat de bine omul care a scris articolul sau omul care este prezentat in el?
    de ce te consideri tu “mai marele comentator” si iti permiti sa arunci asa, cu vorbe, cum o faci cu cojile de seminte in scara blocului?
    chiar nu te inteleg!!! de ce te intorci mereu aici si dai cu pietre in orice este prezentat pe acest blog?
    vezi care este diferenta dintre tine si Andrei? el are bunul simt sa iti posteze comentariile. tu nu ai bunul simt sa te opresti in a le debita!!!

    raspunsul meu nu apara onorea lui Andrei (nu are nevoie de nimeni in sensul asta),raspunsul asta apara munca, pasiunea si insiruirea ordonata de vorbe pe care mi-am permis sa o astern in articolul de mai sus.

    nu stiu ce hram porti si cine esti tu de fapt si nici nu ma intereseaza, insa, te rog, ca de la un adult (ce sunt eu) la un anonim (pentru ca nu ai avut curaj sa iti arati blogul sa vedem si noi ce stii tu sa mesteresti) ce esti tu, sa incerci sa eviti locurile in care nu te regasesti si temele care te depasesc pentru ca probabil asta este motivul frustrarii tale ce te face sa comentezi ca ciobanul la stana.

    semnat, autoarea articolului de mai sus.
    P.S. iti doresc o viata frumoasa in mediocritatea ta.

  5. dincolodecuvinte says:

    …desigur, e un mare artist caruia ii place doar sa fie elogiat, sa zicem ca ar avea motive, latura artistica imi place, dar ce ne facem cu latura umana care nu prea tolereaza criticile, si as zice ca au fost mai decente, decat “sfatul” lui de a ma sinucide, foarte de treaba dude, si mai ales destul de profund. La fel de bine citesc unde vreau si comentez de asemenea, nu m-am legat de partea artistica, desi ii va venii randul, de fiecare data m-am legat de o parte de caracter care nu ii face onoare. Chiar daca uneori nu ne place ce ni se spune dar ni se spune de o maiera non-vulgara cred ca ar trebui sa meditam si sa ne ferim sa ne dezbracam de caracter. Il aperi, e ok, insa caracterul lui are destule sincope, si cred ca o parte le stie. 😉 …in fond ai dreptate fiecare cu mediocritatea lui! 😉

    • sssfinxxx says:

      sunt simpatic cu cine vreau eu. ar fi trist sa ma placa toata lumea…
      motiv pentru care nu vreau sa iti fiu tie simpatic. una e sa faci critica si alta e sa iei peste picior pe cineva. daca n-ai inteles ironia din gluma cu sinucuderea inseamna ca esti mai prost decat ai lasat impresia 🙂

      • dincolodecuvinte says:

        …sunt impresionat cat de galant esti cu cei care nu iti plac, a face pe cineva prost ar trebuii sa fi convins ca esti mai destept ca el, ori si de la cei prosti o sa ai mereu de invatat cate ceva, deci?!. Degeaba incerci sa dregi cea ce ai lasat sa se vada, asa-i, tie nu-ti pasa, insa oare?! Oare te ridici la nivelul ironiei, satirei, sarcasmului, cum etichetezi sau nu, si atunci iti inteleg subtilitatea din sfatul cu sinuciderea 😉 din complimetul cu prostu, 😀 chiar ma distreaza, fie si in mediocritatea mea, ma rog spune-mi cu cine te insotesti ca sa spun cine esti, scaparile si frustralile “maestrului” 😉 😀

  6. clo says:

    cui nu ii place sa fie elogiat?
    prin simplul fapt ca ti se da atata atentie ar trebui sa te simti onorat.
    daca citeai mai atent ai vazut ca am mentionat ca nu il apar. nu are nevoie de asa ceva. spre deosebire de multi altii este capabil sa gandeasca si singur niste raspunsuri elocvente.
    sa inteleg ca si tu esti un artist de ai puterea sa comentezi munca lui? pai, in cazul asta, da sa vedem si noi, sa comentam si noi, oamenii de rand.
    si sa inteleg ca ai un caracter perfect? Doamne… bine ca mai exista oameni ca tine pe fata pamantului ca sa ne trezeasca si pe noi la realitate.
    deja consider ca ti-am acordat destul de multa atentie si am consunat cateva minute din viata mea, aiurea, raspunzandu-ti!
    P.S. doreste-ti sa ajungi sa ti se dedice si tie asemenea randuri! daca esti capabil!!!

Leave a Reply

