Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Deschis

Multa lume se întreabă de ce atunci când ne trimitem mesaje sau conversăm pe mess sunt aşa deschis. Ei bine, pentru ca îi tratez pe noii veniţi ca pe nişte vechi prieteni. Cu condiţia să le ştiu identitatea. De multe ori e aiurea sa fii expus în multe privinţe iar celălalt să nu aibă nici măcar o poză la avatar. Şi totuşi le acord timp… pentru că şi ei îmi acordă mie până la urmă.

Trecând peste asta, la fel de mulţi se întreabă ce caut pe tot felul de situri. Asta denotă calitatea oamenilor prezenţi peste tot. A ajuns moment de ridicare a sprâncenelor să dai de cineva care cât de cât ok. Am răbdare, poate prea multă… îmi doresc să spun fiecăruia în parte ce fac.. sau uneori ce gândesc. Însă deja s-a aglomerat totul aşa că probabil voi limita deschiderea asta.

Revenind la blog, ce nu au înţeles mulţi este faptul că în blog arăt ce fac. Pentru asta trebuie să şi fac, adică munca de atelier din lista aia lungă de preocupări artstice.  Pe de o parte îmi pun gândurile în ordine, structurez toate activităţile.. practic pentru mine. Şi se întâmplă ca în atelier. Pictez pentru mine.. si apoi devine „pictez pentru alţii”. Cu poezia la fel. Alţii se regăsesc în ce scriu.

Şi sper să îl prind pe Adi Ciubotaru la o discuţie pentru că în blogtrip spunea de implicare. Şi de comunicarea care nu trebuie să fie unidirecţională. Întrebarea este: ce faci când nu ai timp să schimbi idei decât la tine pe blog, eventual să dezvolţi pe mess pentru că şi aşa doar să te ocupi de feed-back [cu plăcere] şi să te ocupi de online îţi ia enorm de mult timp? Mai ales că mentalitatea multora dintre bloggeri este „eu comentez la tine, tu comentezi la mine”…

Filed under: frustrari personale,

16 Responses

  1. gabi says:

    Eu cred ca trebuie sa faci exact ce simti. Fara limite, autolimite, explicatii si justificari pentru ca e posibil ca tocmai acest gand sa te oboseasca. Nu ai nevoie de a te intreba ce crede x sau y daca tu ii vorbesti, ii scrii sau ii zambesti.
    Traieste pur si simplu !

    Pe de alta parte apreciez ca-ti pasa. Eu iti spun din experienta mea ca la un moment dat imi pasa atat de mult incat ma simteam bulversata in interior. Rectific, imi pasa prea mult de niste chestii minore si care pentru altii nu contau.
    So…

  2. ralu says:

    hai gata..ia nu te mai plange ca te-ai aglomerat ,ca nu stiu ce;tu vrei sa le faci pe toate,iar eu stiu si sunt convinsa ca nu esti un tip limitat..lasa “ciupercareala”asta si treci la treaba 😉 zi faina sa ai!!

  3. morena says:

    Ummm, esti deschis pe YM? Imi aduc aminte ca nu demult, nu te sufeream pe internet, in special pe YM. Mai stii? 😛
    Spui, la un moment dat, in text ca ti faci ordine in ganduri si structurezi toate activitatile.
    Ce ma stresai cand iti faceai planuri, peste planuri, peste planuri.
    Totul trebuie sa vina de la sine. E adevarat insa, ca in activitatea ta, trebuie sa-ti si planifici unele chestii. Gen orele si zilele programate pentru tattoo. 😆
    In rest…PEACE!

    • sssfinxxx says:

      in primul rand ca se intampla acum cati ani?…
      cat despre venitul de la sine.. de cele mai multe ori e munca. spre norocul meu, imi place ce fac 😀

      • morena says:

        Huh? Ziceam ca mereu mi se parea ca esti nesuferit pe internet si esti mai normal live. SI, de cand te stiu iti faci planuri. Ma mir ca ai uitat asta.
        Sau, mai degraba, daca esti rautacios, ma mir ca am retinut eu. Mda, ma rog!

  4. morena says:

    Credeam ca si tu esti d-ala care-si uita trecutul, sau, in termeni actuali…de unde a plecat 😛

  5. Totul despre publicitate says:

    Buna ziua!

    Din cauza declasarii pozitiei mele in motoarele de cautare, si a disparitiilor in mod repetat din motorul de cautare Google, a blogului meu, am decis sa renunt la toate backlinkurile partenere.Multumesc pentru intelegere.
    Cu stima si respect Administrator Predictiile Uraniei

    http://bloghazliu.blogspot.com/
    http://blogulugyony.blogspot.com/

  6. dincolodecuvinte says:

    …mda, nu am mai trecut sa nu devin si prost si pisalog, dar traiesc, nu ti-am ascultat sfatul 😉 e bine ca te ocupi de lucruri serioase si as zice frumoase. Nu te laud prea tare, sa nu i se urce “maestrului” la cap prea tare, dar ce ai facut pana aici imi place. Keep going dude! 😉

Leave a Reply

