Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Poezii in week-end: Umbre de parodie

*Scripeţi în sprijin pe carcasă,
plăcerea doamnei cu o coasă.
E un oftat suspinul din tăiş,
o adiere ce fuge pe furiş,
extazul pielii descărnate,
căldură fără sănătate
ce-apune peste sânii tăi.
Privindu-ţi iar umerii goi
piciorul meu iarăşi grăbeşte,
difuz, spre carnea ce răceşte
buzele moi şi nemuşcate
de linia ce le desparte.
Mirosul nopţii de măcel
agonizează peste-acel
fior, ce zace-n nebunie
cu vagi umbre de parodie.

Filed under: audiobook, , , , ,

8 Responses

  1. Neruna says:

    No comment 😐 ( dar faptul in sine ca am dat comment ar trebui sa spuna multe 🙂 )

  2. Marius Ola says:

    Pe cine ai omorât în gând?…
    Sau mă îneşel eu?
    Cred că sunt prea curios, dar mi-am imaginat fiecare vers… şi nu ma-m simţit chiar confortabil. Sună un pic ciudat:)

  3. al2lea says:

    Excitant…
    🙂

  4. gabi says:

    fericit înainte de a fi mâncat,
    înconjurat de suflete globulare
    mă las pradă înfrigurării
    sau unui clişeu neuitat de negru.

  5. […] Ela Roseni, Gabriela Savitsky, Geanina, Jamilla, Lady A, Lisabeth, Maminineta, Maria Barbu, Sssfinxxx, Stropi de suflet, X-Exergy, cam ăştia… Îi treci pe toţi, le laşi comentarii, apoi alcătuim […]

Leave a Reply

