Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Lamuriri de trafic

Asta ca sa inteleaga unii de ce le zic unici si nu le zic vizite 🙂

Din 3430 de vizite am avut:
2,198 pe un singur articol+
271 pe homepage
149 alt articol
99 alt articol
94 alt articol etc

_________________
2,811                                  si am zis pragul de 3000 stiu eu de ce…

*daca ar sti “unii” cum e sentimentul ala cand iti spune cineva ca poeziile tale au fost trimise oamenilor dragi sa le asculte ati intelege mai mult…

** nu va ganditi la trafic de pe polimedia. asta asa, preventiv 🙂

Si totodata pentru cei care se supara ca nu ii citesc.. un extras de comentarii din aia cu 3000 la care nu mai fac calculele pentru ca deja am pierdut prea mult timp:

Din cati te invita sa le vezi postarile la cati le onorezi invitatiile?! In cazul asta de nereciprocitate nu crezi ca se vor satura sa iti acceseze paginile. Eu unul ma numar printre ei. Uneori am senzatia ca desi ai meritele tale esti lipsit de anumite esente sufletesti, mergi mai mult pe ideea “interesul poarta fesul”. Iti doresc succes in continuare!

Raspuns:

hai sa te lamuresc 😀
daca cineva ma cheama sa citesc ceva, ma duc. daca tu crezi ca am timp sa intru zilnic sa vad ce scriu altii, te inseli. ce urmaresc, am in feed si intru o data la o saptamana sau doua ca sa vad ce se mai intampla pe alte bloguri [si mai citesc de pe FTW cateva atunci cand postez acolo]
daca eram asa interesat de ce se intampla in afara atelierului meu nu renuntam la televizor acum 5-6 ani. totodata nu comentez undeva sau bag un blog in feed doar ca sa existe acea reciprocitate de care zici tu. mai sunt cazuri in care de exemplu… cineva scrie de rotite de ceasuri [zic si eu prin absurd] dar nu ma pasioneaza subiectul in schimb ce celalalt gaseste un refugiu in arta pe care o arat.
acum cateva luni de zile un prieten din timisoara se suparase ca nu mai intram de la o vreme la el pe pagina sa citesc ce scrie desi uneori trimitea un mesaj la mai multe peroane odata. credea ca intru de complezenta la el. pana cand am avut drum prin Timisoara si a inteles ca ceea ce fac imi lasa foarte putin timp la dispozitie.

eu nu pot sa ma vad cu toti astfel incat fiecare sa inteleaga ce program am si ce ritm de viata. daca tu reusesti sa dormi o data la 2-3 nopti, sa faci tot ce fac eu si sa te treci si pe la altii.. iti fac statuie [ca ma ocup si de sculptura]
in conditiile in care cunosc in medie 5 pana la 10 oameni noi pe zi.. si pe mess e aglomerat mereu… toti vor sa ii tii minte, toti intreaba de ce esti online si nu le zici nimic etc etc si nu ma refer la Bucuresti ci la toata tara. nu mai intru in detalii pe tema asta ca am mai scris pe blog. dar sa clarific treburile pe blog intr-un articol care la o zi doua deja e greu de gasit si de citit… d-aia acolo sus scrie artist, nu blogger…

asa ca sunt oameni care inteleg efortul depus in spatele acestui blog si nu se supara. altii care vad doar rezultatul… tzac pac a aparut inca un tablou.. nu conteaza ca s-a muncit la el o luna in acelasi timp cu alte multe proiecte… sau un articol de estetica la care am citit si am scris vreo 2 luni jumate ca sa il psotez 5 minute.
si mai sunt altii care inteleg. tu de care parte esti? ca pari a fi a doua varianta. tu realizezi ca daca as explica asta fiecaruia in parte o sa ajung sa explic in loc sa imi fac treaba? :)

_____________________________________________

pi es- nu cred ca ati dori sa fiti in locul meu cand abia te mai vezi cu altii face to face. bine ca am drum destul de des la scoala…

Filed under: blogosferoidizari, , ,

38 Responses

  1. Neruna says:

    Eu inca te tin minte ca nu ai avut 4 minute sa vezi video`u meu 😀 dar te-am iertat inca de la inceput, stiu ca nu vointa a fost de vina ci timpul si probabil aglomeratia…si poate asta ma face sa te apreciez si mai mult. ‘hug’

  2. Ce nu inteleg eu este rautatea…de ce nu-si vede fiecare de strachina lui, de ce nu poti lasa omul sa se bucure in voie?
    Daca cineva are placerea sa intre la tine asta nu inseamna ca tu esti obligat sa faci la fel…fiecare are gusturile lui la urma urmei.Depinde de cum privesti lucrurile…

  3. kaLoo says:

    Auzi, se supara ca nu ai intrat la el :)). Hai ca asta a fost tare! Daca vrea bine, daca nu vrea la fel de bine, dar sa se supere? Hai ma :))). Asta chiar e de ras :)).

    • sssfinxxx says:

      e cam de plans 🙂
      apropo.. data viitoare o sa zic 4000d e vizite sa nu mais ara lumea de cur in sus ca nu sunt unici. si asa.. am zis pragul de 3000 nu am zis ca 3500 frateeee.. 🙂

  4. morena says:

    DEci, ca sa nu se mai simta cineva lezat, fa-ti un cont aici: http://t5.ro/trafic/25078906/ si iti arata clar vizitatorii unici pe zi, pe saptamana sau pe luna.
    Nimic mai simplu. Asa vei stii si tu exact 🙂

  5. morena says:

    Stai ma, ca ala era al meu. Hahahahahaha

    http://t5.ro

  6. flaiu says:

    lasă că tot o să fie oameni “drăguți” care să comenteze .. dar știm cum stă treaba cu pixurile și cariocile 😀

  7. tzu says:

    :))) auzi? vezi ca m-ai uitat :)))) (glumesc) 😛 spor mai departe sfinxy :*

  8. ce atatea explicatii…tranteste si u un : “sunt genial omule, let me be”…am incheiat pevestea 😛

  9. gabi says:

    Hai la mai mare si spor in ceea ce faci. Arta cere sacrificii. Insa iti daruieste atata satisfactie incat aproape nu realizezi ca esti nemancat si ca n-ai mai iesit de mult …la o bere spre exemplu…
    Poemele pe care le-am citit aici sunt superbe.
    Pupici 🙂

    • sssfinxxx says:

      ce mai conteaza iesirile cand realizarile se tin lant? plus caa… mai rarut ca-i mai dragut 😀

      o sa avem in continuare poezii in week-end si daca sunt plecat din tara 😀

  10. al2lea says:

    deci… da! Ce-i al tau, i-al tau…
    🙂
    Stiu eu ca ma vizitezi pe ascuns!
    🙂

  11. clo says:

    nu are rost sa judecam persoana respectiva. sunt sigura ca fiecare dintre noi se considera interesant pentru cei din jurul lui.
    la mine e alta idee. eu am blogul pentru sufletelul meu. acolo ma laud cand imi reuseste cate ceva, acolo ma plang ca X sau Y ma iubeste sau nu, acolo scriu toate imbecilitatile ce imi trec prin cap.
    daca ma citeste lumea si mai ma si comenteaza, foarte tare, frate. daca nu, nu.
    am reusit sa urc in 3 luni de pe locul 21167 pe 6857. si ce? habar n-aveam ce-i ala top, ce-i ala ZeList, etc. m-am inscris si eu ca sa fie acolo… mi se parea ca toate blogurile au aia si vroiam sa vad cum e.
    pana la urma, ca sa o scurtam, daca te citesc pe tine si pe altii o fac pentru ca asa vreau eu, pentru ca asa simt si pentru ca imi face placere.
    si pana la urma maestre, orice critica este constructiva. asa realizezi si tu cu ce fel de oameni ai de furca zi de zi.

  12. dincolodecuvinte says:

    :D…ei uite ca ma simt onorat, cu voia ta sunt sigur, am ajuns si subiect de blog si de polemica, dar e bine e recomandabil la rating, tafic, atentie, etc…cum vrei tu sa numesti. Insa tot am sa imi mentin parerea ca indifernt de cat de super potent esti daca nu esti atent cu fanii tai, sa le zicem, si vrei doar atentia lor fara sa le acori atentia ta in timp cu siguranta vei pierde, ca artist indiferent de arta expusa daca nu iti apropii fani cu atentia ta ii vei pierde. Ai mai pierdut sunt convins, insa nu-i pacat sa pierzi in continuare?! Ca sa traiesti ca artist cineva trebuie sa CUMPERE stradania ta artistica, nu e suficient doar sa te simti plin de tine ci e NECESAR sa fi cumparat, ori daca tu ii neglijezi exact pe cei care iti admira opera, fani, admiratorii, etc, cum crezi ca poti supravietui. Repet este energie risipita in van aceste analize statistic-o manelistice si mai bine ti-ai focaliza atentia asupra actului artistic si a acelora care te mai admira, care am spus ca s-ar putea sa mai pierzi din ei si e pacat, crede-ma. In rest doar respect insa da-mi voie pe fractiunea asta sa nu fiu de acord cu tine. …insist cu statuia 😀 😛 …asa poate ca te faci remarcat inca o data si raman si eu un cunoscut 😀 saturam si capra si o pune si la protap 😉 😀

    • dincolodecuvinte says:

      …a era sa uit ai trafic, dude, dar cam putine comentarii, si asta hmmmmm, nu prea confirma populatitatea, eu as fi mai incantat de numarul de opinii, de numarul de comunicarii dacat de niste statistici handicapate. Ce zici?! Cam putin comunica desi impresionant de multi, dupa laudele tale te cauta. 😉 😀

      • Neruna says:

        Nu e chiar asa…eu recunosc ca ma uit o data de doua ori pe zi pe blog…dar asta e al doilea sau al treilea comment care l dau…imi face placere, apreciez, dar nu simt nevoia sa mi exprim opiniile si aprecierile fata de toti ceilalti…cat fata de el…poate sa si dea seama si fara sa comentez pe blog

      • sssfinxxx says:

        daca ai sti acele cateva articole care au fost vizualizate [ca sunt veniti oameni de pe goole] ai sti de ce nu sunt asa multe comentarii. lumea cauta informatii.. nu sa isi lase parerile.
        s-au tot scris articole ca in principiu bloggerii se comenteaza intre ei.. o idee preconceputa. mie imi vin de pe multe alte conturi sau de pe mess. avanfd o agenda plina unii chiar tin pasul cu ce fac si e facilitata comunicarea. totodata nu e nevoie sa ma repet 😉
        si stai linistit ca are cine sa ma aprecieze 🙂

    • sssfinxxx says:

      nu te-am facut subiect de polemica, pur si simplu a fost un prilej sa explic niste chestii. pana la urma intelegi ce vrei tu 😉
      si daca nu exagerai.. nu cred ca faceam atata caz de faza cu traficul. cand vrei liniste.. nu faci furtuna intr-un pahar cu apa pentru ca oricum trece. cat despre fani.. total eronat amice, pentru ca nu ma vad vreo vedeta. daca ai fi citit cu atentie ce scriu pe-aici ai fi inteles mai bine. legat de atentie.. e alegerea lor daca se simt negliojati sau nu si nu ii forteaza nimeni sa revina pe pagina. fiecare are motivele lui 😀
      e treaba mea cum ii tin aproape.. daca ai sti cu cati stau de vorba pe mess sau prin mesaje si pe mail ai intelege. multi nu lasa comentarii aici, altii se exprima mai greu, incearca sa vezi si din alte puncte de vedere, nu doar al tau. nu pierd nimic.. pentru ca nu am nimic concret de castigat pana la urma. poate pierd timp dar il pierd cu folos. pentru ca in primul rand il pierd pentru mine.
      e trist daca tu rezumi arta doar la bani. nu e treaba nimanui cui si cu cat dar mai ales cat de des imi vand lucrarile. nu ma dau banii afara din casa dar nici asa rau nu o duc incat sa ma plang. daca tu crezi ca postezaici ca sa imi vand lucrarile te inseli amarnic, un artist nu trebuie sa creeze pentru bani. e ca si cand ai un blog si il faci doar ca sa scoti bani. nu.. pasiunea e pasiune si e alegerea mea daca bag extra timp si dorm din parti ca sa si vorbesc despre ce fac. asa ca.. supravietuiesc, nu iti face griji in privinta mea 😉
      crede-ma ca nu pierd nimic. am zis si mai sus. tine de alegerea celorlalti. tu de exemplu vrei mai multa atentie vizializata ca respect din partea mea. tinere.. esti printre sute de alti oameni cu care vorbesc cand apuc. revin la alte puncte de vedere [think outside the box]

      statuie o sa primesti dupa ce o sa fii in locul meu. deocamdata nu poti fi in locui nimanui in afara de propria persoana 🙂

      • dincolodecuvinte says:

        😀 oferta cu statuia, desi era o ironie, iti apartine, ai spus-o tu nu am cerut-o eu, sigur ca imi pot face proprie mea statuie, nu iti fa griji stiu sa mi-o fac daca asta vreau, insa pe criza asta cica in lipsa de materiale se tencuiesc direct originalele, asa ca mai bine lipsa 😀 . Prefer sa fiu eu si nu o statuie rece si lipsita se suflet. Esti dornic de popularitate insa chestia cu traficul, unicii, etc suna aiurea dude. Se vad si parti care poate ar trebui sa nu se vada altfel decat prin actul aristic. Nu e asa cum spui, atentia ta e bine directionata unde-ti este interesul nu spre cei care au ceva sufleteste legat de artistul nu blogerul sau persoana ta, si de care poate ca ai uitat. Nu m-ai convins, egoist sau nu, imi displace latura asta. Mai apoi ti-am spus-o civilizat, ma rog incercand sa glumesc, dar serios vorbind. Iti promit ca daca am sa mai vin si mai important sa imi pierd timpul sa comentez, implicit sa iti acord atentie, am sa o fac pentru artistul nu pentru blogerul manelistico-statistic.

        • sssfinxxx says:

          tot ironic am folosit si eu faza cu statuia dar vad ca o luasei in serios. era o metafora.. in ideea ca nu vei putea fi in locul meu 😉
          e alegerea ta daca revii sau daca nu. daca apreciezi sau ce apreciezi. am avut discutii asemanatoare legate de marile 3 articole legate de trafic. iti recomand sa citesti toate comentariile sa te lamuresti ca nu ma mai repet. incearca sa nu ma idealizezi ca nu pot fi perfect si sa ma rezum la ce iti doresti tu 🙂

          dupa cum vezi, insist pe subiectele pe care le abordezi asa ca mingea va fi mereu la tine in teren
          cat despre persoana mea..daca uitam de ea.. nu aveam ce sa postez aici 🙂

          pi es- in caz ca nu ai timp sa citesti comentariile iti zic pe scurt ca ati fost vreo 2-3 care ati sarit in sus ca am scris si eu in 6 luni ceva legat de trafic. si e absurd 🙂

  13. Andrei says:

    Am şi eu o întrebare. Sunt la început cu blogul meu, şi stau mai tot timpul cu ochii în statistici. Mă oboseşte şi nu mai pot să scriu.
    Tu cum te detaşezi… aşa ca să poţi lucra?

    • sssfinxxx says:

      pai la inceput nu ii arde nimanui de statistici. stai calare pe treaba si abia apoi incepi sa simti.. cand vezi dashboardul la logare sau valul de comentarii 🙂
      eu in general am atentie distributiva si sunt obisnuit sa fiu atent cam la tot. ideea e sa iti continui treaba si doar cand simti ca e moment de pauza sa te uiti si la cifre 😀

Leave a Reply

