Andrei Pavel

artist, nu blogger…

3000 de afisari

Vreau sa le multumesc celor ce ma citescย  si celor care ma viziteaza [de pe bloguri.. de pe Google..]

Daca alaltaieri sarisem pragul de 2000… ieri am ajuns la 3000… si putin peste. As fi postat imediat dupa miezul noptii dar am avut alte articole in lucru. Hai ca 3 ore intarziere nu e prea mult ๐Ÿ˜€

*De fapt aproape 3500 dar imi plac sumele rotunde ๐Ÿ˜€

pi es- nedumeritilor le clarific ca nu fac bani din blog ci ma bucura interesul acordat

pi es 2- nu am domeniu si nici pluginuri instalate [asta e pentru cunoscatori]

Filed under: blogosferoidizari, , , , ,

31 Responses

  1. Luana says:

    Aia nu sunt unici, sunt pageviews. De obicei numarul de pageviews e de aprox 2-3 ori mai mare decat numarul de unici, si dublu fata de numarul de vizite. Din pacate counterul de wordpress nu arata chestia asta ๐Ÿ˜

    Asta inseamna de ex ca daca eu am intrat acum si m-am uitat la browse, am apasat pe o poza si am intrat la articolul asta ca sa postez comentariu, am marcat 3-4 pageviews.

    Mi se pare folositor sa stii chestia asta pt ca si eu am aflat abia dupa ce am inceput sa folosesc google analytics.

    • sssfinxxx says:

      din pacate counterul nu arata asta.. insa imi arata de exemplu.. un articol citit de vreo 1500 de ori. asa ca chestie…
      altfel as fi pus 3000 de vizitatori. insa cand iti intra de pe google… ma rog.. important e ca merge bine ๐Ÿ™‚

      din cate stiu, nu face atatea vizualizari pentru ca am stat eu cateva ore si am verificat schimbarile iar la refferals coincidea cu vizualizarile. apoi ce era citit in plus urca, vizualizarile de pagina ramaneau in urma. pana trec pe domeniu si o sa am alte statistici si pluginuri si bla bla… e ok asa. o sa vad eu si la analytics cand o sa instalez ๐Ÿ™‚

      multumesc de vzita ๐Ÿ™‚

      pi es- eu ma ghidez dupa comentarii ca sa stiu cum merge blogul, nu dupa trafic

      • Luana says:

        n-ai inteles, sau nu vrei sa te uiti mai bine ๐Ÿ™‚

        ai urmarit cu atata obstinatie promovarea, schimbul de link si traficul incat sa spui acum ca te ghidezi dupa comentarii si ca nu te intereseaza traficul (dupa ce ai scris 3 articole lamuritoare referitoare la traficul tau) pare extrem de fals. si total non-artistic ๐Ÿ˜‰

        sper sa nu crezi ca ai ceva cu tine personal. oricare ar fi numarul, e clar ca te citeste multa lume asa ca cel mai productiv e sa continui cu ceea ce faci tu mai bine.

        • sssfinxxx says:

          nu incepe si tu..ca ajung sa ma repet. am zis ca ma bucur si eu ca am sarit de la 1000 la 3000. ce e asa greu de inteles?
          si ca sa nu mai faceti galagie de pomana [ca nu ma rezum doar la arta sunt si eu om] data viitoare fac in ambitie si postez statistici cu unici. sa vad atunci care mai guita ๐Ÿ™‚

          nu e vorba de ceva personal dar vad ca va stresati ampulea pentru 3 cacaturi de articole scrise cand ma bucur si eu de ceva ce se intampla prima oara pe aici. zici ca nu e normal, asa reactionati. serios acum ๐Ÿ™‚

          cat despre productivitate.. nu scade daca postesz 2-3 articole cu altceva. fiind pagina personala.. pot posta ce vreau. daca voi vedeti doar aroganta si trufie in bucuria mea de a avea brusc un trafic… zici mai sus de trafic de parca de asta ma ocup de cand am blogul. tocmai pentru ca se intampla pentru prima oara e atat de evident.. zici ca e totul pe roze cu fluturasi si ingerasi care picteaza aici pe blog incat toata lumea e vrusc socata daca postez ceva cu trafic?
          de la primul articol am scris pentru mine in primul rand si nu o sa se schimbe. eventual.. o sa mai fie cate o completare la reactii de genul “printreranduri” cand era nevoie sa lamuresc datorita lui mai multi nemultumiti care nu primesc suficienta atentie sau “reciprocitate” sau cum a fost cu tine la faza cu unicii. daca nu sunt reactiile de genul “vine sfarsitul lumii” ca posteaza Andrei Pavel 3 articole legate de trafic nu fac atata caz pe tema asta. pur si simplu reactionez pentru ca asta sunt. tulburi apa, faci valuri.
          ma re chestie.. pentru cateva artcole si commentarii uneori inutile pierd cateva ore de odihna. n-ar fi prima oara ๐Ÿ™‚

          • Luana says:

            Singurul lucru pe care l-am afirmat a fost o lamurire pe care mi-ar fi placut si mie sa o primesc acum un an.

            Te asigur ca observatiile sunt corecte.

            In rest, e strict treaba ta ce faci, ce crezi si cum te comporti. Degeaba incerci sa vezi aici un “conflict” personal, asa cum reiese din reactii.

            • sssfinxxx says:

              ai tu impresia ca vad vreun comnflict personal. verze a formulat simplu si frumos pe articolul cu 2000 fara sa creeze nicio discutie ๐Ÿ™‚
              scurt si la obiect ๐Ÿ˜‰

    • sssfinxxx says:

      2,198 de vizualizari la un singur articol in ziua cu 3 mii. asa ca chestie… ๐Ÿ™‚
      you do the math. si posa te ajuti de google analytics la calcule

      pi es- nu zic ca nu iti dau dreptate la faza cu counterul.. insa ieri stiu ce s-a intamplat. si Lee mi-a zis aceeasi treaba legat de trafic. doar ca acum nu e cazul. restul articolelor au cateva sute ๐Ÿ™‚

  2. dincolodecuvinte says:

    Din cati te invita sa le vezi postarile la cati le onorezi invitatiile?! In cazul asta de nereciprocitate nu crezi ca se vor satura sa iti acceseze paginile. Eu unul ma numar printre ei. Uneori am senzatia ca desi ai meritele tale esti lipsit de anumite esente sufletesti, mergi mai mult pe ideea “interesul poarta fesul”. Iti doresc succes in continuare!

    • sssfinxxx says:

      hai sa te lamuresc ๐Ÿ™‚
      daca cineva ma cheama sa citesc ceva, ma duc. daca tu crezi ca am timp sa intru zilnic sa vad ce scriu altii, te inseli. ce urmaresc, am in feed si intru o data la o saptamana sau doua ca sa vad ce se mai intampla pe alte bloguri [si mai citesc de pe FTW cateva atunci cand postez acolo]
      daca eram asa interesat de ce se intampla in afara atelierului meu nu renuntam la televizor acum 5-6 ani. totodata nu comentez undeva sau bag un blog in feed doar ca sa existe acea reciprocitate de care zici tu. mai sunt cazuri in care de exemplu… cineva scrie de rotite de ceasuri [zic si eu prin absurd] dar nu ma pasioneaza subiectul in schimb ce celalalt gaseste un refugiu in arta pe care o arat.
      acum cateva luni de zile un prieten din timisoara se suparase ca nu mai intram de la o vreme la el pe pagina sa citesc ce scrie desi uneori trimitea un mesaj la mai multe peroane odata. credea ca intru de complezenta la el. pana cand am avut drum prin Timisoara si a inteles ca ceea ce fac imi lasa foarte putin timp la dispozitie.

      eu nu pot sa ma vad cu toti astfel incat fiecare sa inteleaga ce program am si ce ritm de viata. daca tu reusesti sa dormi o data la 2-3 nopti, sa faci tot ce fac eu si sa te treci si pe la altii.. iti fac statuie [ca ma ocup si de sculptura]
      in conditiile in care cunosc in medie 5 pana la 10 oameni noi pe zi.. si pe mess e aglomerat mereu… toti vor sa ii tii minte, toti intreaba de ce esti online si nu le zici nimic etc etc si nu ma refer la Bucuresti ci la toata tara. nu mai intru in detalii pe tema asta ca am mai scris pe blog. dar sa clarific treburile pe blog intr-un articol care la o zi doua deja e greu de gasit si de citit… d-aia acolo sus scrie artist, nu blogger…

      asa ca sunt oameni care inteleg efortul depus in spatele acestui blog si nu se supara. altii care vad doar rezultatul… tzac pac a aparut inca un tablou.. nu conteaza ca s-a muncit la el o luna in acelasi timp cu alte multe proiecte… sau un articol de estetica la care am citit si am scris vreo 2 luni jumate ca sa il psotez 5 minute.
      si mai sunt altii care inteleg. tu de care parte esti? ca pari a fi a doua varianta. tu realizezi ca daca as explica asta fiecaruia in parte o sa ajung sa explic in loc sa imi fac treaba? ๐Ÿ™‚

      • dincolodecuvinte says:

        ๐Ÿ˜€ ….mai, ma mai gandesc, daca imi faci o statuie e semn ca poate merita sa te citesc, inainte de a contribuii la marirea numarul de traficanti internauti, desigur, pe pagina ta de bloger/nebloger, mai vezi tu. Principiul spune ca daca vrei sa ai mai trebuie sa si dai ๐Ÿ˜‰

        • sssfinxxx says:

          e alegerea ta daca intri sau nu. cat despre a da…
          nu dau exemplu decat poezia. in loc sa imi promovez cartile, prefer sa duc poeziile la cat mai multi. adica trag vocea, compun muzica, editez si postez fara sa bag bani, doar timp si fara sa cer bani. si nu cer trafic. aprecierea este suficienta. asa ca asta cu datul e cu dus si intors. tu stabilesti niste norme in privinta acestui schimb. poate prefer sa ofer ceea ce fac. te-ai gandit ca fiind prins in atatea chiar nu am cand sa ma uit si la altii? ๐Ÿ™‚
          cat despre cititori.. tot respectul mai ales pentru cei care intra in vorba si astfel mi-e mai usor sa comunic cu ei ๐Ÿ™‚

          • dincolodecuvinte says:

            ๐Ÿ˜€ mda, manuitor de cuvinte, este vizibil ๐Ÿ˜‰ sigur ca respectul ramane totus de fiecare parte, altfel discutia, chiar si contradictorie, si-ar pierde din constructivitate, insa eu cred ca iti doresti foarte tare sa ai trafic altfel nu ai scoate in evidenta asta. Apreciez cea ce scrii despre arta, indiferent de felul ei, insa imi displace sa te tot lauzi cu traficul. Crezi ca ne itereseaza. Poate ca citind blogurile altora ai gasii lucruri mult mai interesante decat analizele astea seci de trafic, care din cate vad nu sunt foarte elocvente, astfel iti risipesti fara folos timpul de care te plangi ca iti e suficient. Nu imi plac blogurile astea, un fel de manelism blogistic, suna a “valoarea mea cine se punea cu ea”…astept statuia ๐Ÿ˜‰ iti trimit eu modelul, vreau sa fie in detaliu TOTUL reprodus ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ David e copil mic ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜€

            • sssfinxxx says:

              oricine isi doreste trafic. de cate ori am postat eu cifre legate de blog? ca tot ma “vizitezi” si esti in tema? ๐Ÿ˜€

              daca ai fi in locul meu si brusc ai sari de la 1000 la 3000 cum ar fi? pur si simplu e o bucurie ca am avut un continut care a trezit interesul. nu vad ce e anormal in a ma bucura. pana la urma am vrut sa notez cumva ca intr-un jurnal ziua aia. simplu ๐Ÿ˜‰
              dar eu cand postez ceva… nu fac pentru ca ii intereseaza pe altii ci pentru ca ma intereseaza pe mine. crezi ca totul se rezuma la arta aici pe blog? am si eu pitici si frustrari. e normal sa fie asa. repet: e pagina personala… cu continut personal. si nu o sa ajung sa nu postez de exemplu ceva legat de trafic doar pentru ca pe tine sau pe altii nu ii intereseaza.

              ti-am mai zis cum e cu statuia ๐Ÿ™‚

  3. Felicitari si la cat mai multi! ๐Ÿ™‚

  4. Lorena says:

    Felicitari Andrei!
    Tu ai rusit sa dai dependenta cititorului.

  5. morena says:

    Mama nene!
    Mi-ar fi putin rusine in locul tau. Nu stiu, zic si eu!
    Na, stiu ca nici la mine nu intri zilnic. Poate nici la o saptamana si poate ca nici nu citesti aberatiile mele. Eu nu fac arta, nu ca nu m-as pricepe.
    Totusi nu ma deranjeaza asta, pentru ca nu facem schimb. Fiecare face ce vrea.
    Acum, daca tu nu-mi comentezi mie, sa nu-ti comentezi nici eu? De ce?
    Oricum, bravo!

  6. Dunarea says:

    Eu una nu inteleg de ce ar trebui sa intre cineva “Sa ne citeasca”,ori mai mult,sa comenteze, doar pentru ca noi o facem pe blogul sau. Si eu am blog, dar nu cer sa mi se citeasca de catre toti pe care ii citesc, ar fi un gest care ar da afara de egoism. Citesc ce vreau, ce imi place, cu ce rezonez. E firesc. Daca omul ala nu rezoneaza cu mine, de ce sa-l fac sa-si piarda vremea? Oricum blogul gen artisti care vor sa aiba si ei inca un “acasa” (blogul pt mine si pt multi care chiar arata ce fac si se manifesta, nefacand bani din asta, se poate numi o casuta mai mica)este ceva pur subiectiv, si este mai intai ceva personal, si abia apoi ceva public. Nu? Nu stiu, eu asa vad treaba.
    In Blogger cum am eu, nu stiu daca pot sa vad cati vizitatori am. Dar sincer, nici nu mi-ar sta in fire sa verific. Doar asa din pura curiozitate, poate.

  7. Emil says:

    Hai sa fie 4 000, e mai rotund ca 3 500. :)). Glumeam…ca doar nu vrem sa ne intoarcem la cifre ireale… ๐Ÿ˜‰

  8. flaiu says:

    ce ne mai place … traficul mare :))
    hugz

  9. clo says:

    adica daca eu, intru destul de des pe blogul tau nu mai sunt vizitator unic?
    ce statut am?
    normal ca prima intrebare e relativ retorica pentru ca eu sunt unica in felul meu, deci nu conteaza ce zic statisticile. nu conteaza pentru mine, dar sunt foarte importante pentru tine si te sustin!

  10. […] de afiลŸฤƒri din 15 iulie 2009 3430 afiลŸฤƒri รฎntr-o singurฤƒ zi: 11 ianuarie 2009 380 de […]

  11. Mircea Suman says:

    Discutie fara rost. Ce importanta are cati sunt unici sau cati sunt pageviews? Important este ca blogul tau a starnit interesul nostru, al celor care te vizitam, si ca voi veni, si in viitor, cu acelasi interes. Apropos! mi-au placut, cu adevarat, ultimele postari. Te salut si iti doresc multa inspiratie!

Leave a Reply

