Andrei Pavel

artist, nu blogger…

2000 de afisari

Am trecut pragul de 2000 de unici intr-o singura zi. Nici nu ma gandeam ca in mai putin de 6 luni o sa am asa trafic mai ales ca de sarbatori am fost  ocupat cu filmarile si nu am postat decat poezii si “Clipa de arta”. Cand imi amintesc de prima saptamana cand aveam doar 300 si chiar si atunci  mi se parea mult.

Am mai avut cate un spike de 1000 si ceva acumvreo 2-3 luni.. apoi a mers cu o medie de 800 pe zi.. a coborat la 500… a urcat iar la 800.. apoi 1000.. a scazut iar pe la 6-700…

Cand eram in blogtrip, Bobby Voicu mi-a spus ca nu e normal sa am fluctuatii asa mari dar i-am spus ca ce postez  e destul de divers. Eh.. e de bine 😀

Filed under: blogosferoidizari, , , , , ,

39 Responses

  1. A.Dragos says:

    Wow, 2000 pe unici pe zi ? E foarte bine, felicitari !!!

  2. rAuLiTo says:

    Felicitări și la cât mai multe procente de vizitatori. :p

  3. kaLoo says:

    E de bine domle! Prima data am citit pe ftw in loc de unici ucenici :)). Ma gandeam ce drq ucenici:))

  4. Ozana says:

    Bravo! 😀 Asta chiar ca este o realizare pentru un blogger. 🙂

  5. ionutu says:

    Bravo Andrei! Tu eşti dovada că se poate, ai şi un blog cu conţinut fain. Poţi modifica te rog adresa blogului meu? Am trecut şi eu la ionutu.ro

    Mersi fain.

  6. Neamtu' says:

    Felicitari, ca exista fluctuatii sau nu! Oricum e foarte bine, eu am blogul de 2 ani si n-am trecut de 300 de unici pe zi niciodata :))

  7. Alex Mazilu says:

    Felicitari ! 😉
    Tine o tot asa !

  8. morena says:

    Pai ma, esti tare!
    Eu nu stiu cati am si nici nu sunt atat de curioasa (nu ca stiu unde sa ma uit)
    Nu toata lumea are norocul tau.

  9. blink says:

    Daca nu sunt indiscret, ce tool folosesti pentru a vedea acest tip de informatie ? Ca as vrea si eu sa imi numar unicii, nu stiu daca am 3 sau 7… serios, ce folosesti ?

    • sssfinxxx says:

      nu e niciun tool. e dashboardul de la wordpress care imi arata cati vizitatori am, de cate ori au fost citite articolele si de unde se intra. nu am detalii de locatii sau sisteme ded operare. cifre si atat.
      practic.. dupa ce ma loghez se deschide in dashboard si am statisticile in dreapta 🙂

  10. Pavel says:

    Si pe langa unici ai si o gramada de comentatori. Ce pot sa zic? Felicitari 🙂

  11. Daniel Urda says:

    Felicitari pentru prag.Era si mai frumos daca era media de 2000.Oricum e timp.Ai de abia jumatate de an.Conteaza in primul rand calitatea.Restul vine.Incet dar vine.

    • sssfinxxx says:

      pai pentru o medie de 2000.. ar trebui sa fac o perioada vreo 5000 pe zi. dar nu ma bucura cifra in sine cat cei care urmaresc ce fac. si inca un motiv sa zambesc larg este faptul ca ceilalti zic de calitatea continutului de aici 😀

      pi es- nu ma grabesc

  12. sinsdesign says:

    Pentru 6 luni 2000 de vizitatori unici pe zi este foarte bine! Felicitari si la mai mare!

    • sssfinxxx says:

      pai cum am zis in articol.. si 300 mi se parea mult. nu ma asteptam sa fiu atat de citit. desi am si multe cautari de pe google [ca sunt harnic si scriu mult :D]
      multumesc pentru felicitari dar in loc de la mai mare.. as spune.. la mai multi care se intorc pe blog 😀

  13. zamolxis says:

    Felicitari!
    Ar fi fost fain sa pui si un screencap cu statisticile.. Eu de pilda sunt foarte curios ce articole sunt mai citite / populare, etc

    Dar, desigur, tu poate consideri informatia asta confidentiala, si-n fond e dreptul tau 🙂

    • sssfinxxx says:

      o sa pun statistici pe 15 ianuarie cand fac 6 luni fix 😀
      plus ca nu postez decat cel mai mare trafic iar azi am 2500 deja si inca mai sunt 6 ore 😀
      oricum… dovada exista dar inca nu o prezint. eu am postat ca sa… punctez ziua respectiva.
      o sa dau un printscreen si postez ori acel spike sub care scrie cati au intrat.. ori dau crop sus la zi unde arata traficul 🙂

    • sssfinxxx says:

      hai ca am gasit o varianta ok 😛

  14. mace says:

    sigur nu e si un pixel albastru in cifra asta de 2000?

  15. Dunarea says:

    Iata ca oamenii apreciaza arta intr-un final! Ori dintotdeauna? Ori inca ?… Nu stiu cuvantul potrivit pentru a lauda, le langa artistul care urmeaza a fi slavit, si cititorul,si privitorul. Slava tie, cetitoruleeee 😀
    Deci, acum vreo 2 zile am intrat la tine pe blog pentru prima oara- din pura intamplare,asa,de la unul la altul,iata-ma-s aici. Esti dintr-o bucata, o gramada de oameni in unul, o gramada de artisti in unul,intr-o gramada de domenii. Cunosc putini oameni care se aseamana ca numar cu pasiunile tale, si totusi pe nimeni su pasiuni artistice atat de distincte, diverse, unice, facute fiecare cu dragoste, silinta, ambitie, vointa, implicare intru totul. Ador tatuajele in general,si apoi, sunt geniale ale tale! Ai un curaj de fier ca faci asta. Apoi, felicitari din suflet pentru toate celelalte talente ale tale, care sunt de apreciat la scara inalta. Eu nu fac foarte multe, dar fac si eu una-alta. Muzica fac cel mai bine. In rest, desenul, si alte lucruri sunt pe plan secund. Totusi, fac o plecaciune in fata ta, caci meriti, artist mare si minunat ce esti, ce iti daruiesti viata frumosului si tuturor lucrurilor care ne inalta atat de mult!

  16. Dan Lee says:

    Ce-ţi arată ţie acolo wordpress nu este numărul de unici, este numărul de vizualizări, care este numărul total de accesări. Ca să vezi numărul de vizitatori unici (IP-uri unice) trebuie să-ţi faci cont la trafic.ro, wta.ro sau alt contor de trafic.

    Oricum numărul este mare, dacă e constant.

    • sssfinxxx says:

      cum zici tu 🙂
      pi es- din cate stiu, nu contorizeaza acelasi ip. dar avand in vedere stiu ce articole au adus trafic… si vezi ca acum am facut vreo 3400 🙂

  17. varza says:

    din pacate sau fericire – depinde din ce unghi privesti – nu ai 2000 de unici pe zi, ci de afisari 🙂
    unicii o sa ti-i arate T5 ala dupa ce te ia in calcule 🙂
    bafta
    si felicitari
    e un nr mare de afisari pentru un blog 😉

Leave a Reply

