Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Poezii in week-end: Briza

*Cu puterea minţii,
am sărutat marginea mării
pe buzele valurilor sfărâmate.
Stâncile prevesteau
cântecul pescăruşilor hoinari,
ce-şi tânguie ghearele
în vârfuri de mister.

Vântul de înfruptă cu nesaţ,
într-un dezmăţ de furtună,
vestind venirea sălbatică
a bacantelor din adâncuri.
Ceasornicul orelor nevăzute,
se zbate în tumultul nopţii
şi toate îmi par efemere.
Himere năpustesc din furtună
şi îmi împresoară coralii,
cochiliile sfărâmate
şi ţărmurile ce mă despart de tine.

Filed under: audiobook, , , , ,

8 Responses

  1. Frumoasa dar trista…

  2. Lorena says:

    “Himere năpustesc din furtună
    şi îmi împresoară coralii,
    cochiliile sfărâmate
    şi ţărmurile ce mă despart de tine.”… ciudat! … au fost atatea nopti de snguratate cand am trait acest sntiment…
    Trista poezia, insa ma regasesc atat de mult in personajul care “cu puterea mintii” a “sărutat marginea mării”…

  3. scarlet says:

    Ai reusit sa ma aduci pe tarm.

  4. scarlet says:

    Exact,acolo!

Leave a Reply

