Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Nenea… nu imi faci si mie un tatuaj?

Acum cateva minute mi-a intrat un dobitoc pe un chat de la unul din conturile de pe un site de socializare pe care il folosesc. Ma intreaba diverse ca la final sa imi zica de fapt ca nu are nevoie si bla bla. Luati si savurati…

[2010-01-03 08:45:33] roby_frumuselu: faci si tatuaje frate
[2010-01-03 08:45:34] roby_frumuselu: ??
[08:46] roby_frumuselu:
[08:46] roby_frumuselu: ba’
[08:46] Eu: dap
[08:46] Eu: am cateva postate prin albume
[08:46] roby_frumuselu: zi faci tatuaje
[08:46] Eu: am zis ca da
[08:47] roby_frumuselu: si ai mana usoara !
[08:47] Eu: foarte
[08:47] Eu: tu nu ai vazut ce dragoni lucrez la fratimiu pe spate?
[08:47] Eu:
[08:48] roby_frumuselu: pai si mie daca
[08:48] roby_frumuselu: mi ai face un tatuaj
[08:48] roby_frumuselu: cam la ce banii ?>>>
[08:48] roby_frumuselu: de exemplu dragonu ala !
[08:49] Eu: n-ai bani de asa ceva
[08:49] Eu: plus ca am zis ca da, fac tatuaje
[08:49] Eu: dar nu am zis si ca iti fac tie
[08:49] Eu: nu fac decat la prieteni
[08:50] Eu: sau se vine pe recomandare
[08:50] Eu: restul..
[08:50] Eu: mergeti la salon
[08:50] Eu:
[08:50] roby_frumuselu: bine ma stai linistit ca am intrebat doar ! si am pe cineva care imi face ! tatoo! asa ca ! mai vb !
[08:51] Eu: bafta
[08:52] roby_frumuselu: ms

Filed under: tatuaje, , , , ,

16 Responses

  1. :)) unii n-au ce face!(pupicii sunt priceless)

  2. Tzu says:

    :)))))))))))))) buzele alea fac totul. de unde-i asta, de dincolo? sau din alta parte

  3. Salut ๐Ÿ™‚ Mi-am luat si eu domeniu si host si m-am mutat cu blogul la http://baiatulciudat.com ๐Ÿ˜€ ( fostul blog http://baiatulciudat.wordpress.com ) . Te rog sa ma adaugi si pe mine la blogroll si cand m-ai adaugat sa-mi lasi un msj pe noul blog ๐Ÿ™‚
    Link : http://baiatulciudat.com
    Nume : *Baiatul Ciudat

    Multumesc anticipat si La multi ani >:D<
    p.s. te aveam in blogroll la vechiul blog ๐Ÿ™‚

  4. Marius says:

    eu i-as fi dat si pretul. poate poate isi vindea apartamentul

  5. te-am adaugat si eu la blogroll >:D<

    geniale buzele alea =))

  6. pupici ๐Ÿ˜€ ))) te iubeste lumea bre

  7. maya says:

    deci cata inteligenta frate :))))

Leave a Reply

