Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Daylight

Filed under: Foto, , , , ,

9 Responses

  1. gabi says:

    wow,
    ce faine sunt !!!

  2. CELLA says:

    aaaa…
    păi am să te cert răuuu:)))
    eu de ce nu am ştiut pînă azi?
    păi, facem aşa: eu şutesc una, că nici nu ştiu pe care m-ai ameţit, şi o pun la mine
    aici trebuie să vină LUMEA să vadă!!!
    merci anticipat, cred că o iau p-aia cu apa, ori aia cu scările, ori aia cu ţurţuri…
    v-a-i…

  3. CELLA says:

    tu mult prea harnic pentru leneeeaaa mheeeaaa:)))

  4. CELLA says:

    am pus 2, pe lîngă lene mai am şi alte defecte capitale: cînd îmi place ceva mă hotărăsc greu 😉

Leave a Reply

