Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Poezii in week-end: Liniste


*Sătul de fluxul mohorât, cu brumă
ascult în mine cum se-adună,
splendori împodobite cu urât.

În labirintul spaimelor din mine,
ferec o amintire, ce conţine
un mic Sisif ajuns la început.

Iar sufletul, ca un lichid vorace
ia forma trupului în care zace
si mă transformă în sărut.

Cu veşnicia patimei de-o clipă,
am să înconjur totul în risipă,
în şoaptele uitate să mă-arunc.

Îmi fac privirea cupă şi cu sârg,
chem lacrima în ajutor, să curg
şi să mă scutur ca un prunc.

Şi stau aşa, pe un tărâm, retras,
al unui univers lipsit de glas
ce mă va duce mai adânc.

Filed under: audiobook, , , , ,

13 Responses

  1. calinhera says:

    Frumos poem, cât de frumos!

  2. scarlet says:

    Ce bine ca e inca wk!

  3. Jamilla says:

    de liniste aveam multa nevoie azi… si uite ca ploua in liniste!

  4. flaiu says:

    un moment frumos … de liniste 🙂

  5. UnStefan says:

    Ganduri bune, spor la scris, anul asta s-a inchis, anul nou sa-l ai mai bun, de pe-acuma eu iti spun! La Multi Ani!

  6. luminita says:

    frumos..
    are sens, are echilibru..
    nu ma pot hotara care dintre cele 2 le stapanesti mai bine: poezia sau pictura.
    mi-a placut “coline insangerate” – sfasierea aceea, lupta spre inalt.. cel putin eu asta am vazut.
    PS am vrut intr-o prima faza, sa-ti spun ca daca s-ar fi ivit,ca o penumbra, o jumatate de chip de femeie, conturat in albastru, chiar bleu, in mijlocul acelor accente de rosu, m-as fi regasit in acea piesa – apoi mi-am dat seama, privind mai bine, ca nu as schimba nimic, ca e perfect asa..
    cu poezia la fel, am vrut pt o clipa sa-ti spun ca daca micul sisif ar fi fost aproape de sfarsit si nu “ajuns la inceput” m-as fi regasit si eu in poemul tau, dar m-am uitat mai bine si.. mi-am dat seama ca nu as schimba nimic, ca e perfect asa.

  7. […] leapsa care da in link

Leave a Reply

