Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Colinde, colindatori…

Au trecut ceva ani de cand nu am mai trimis semeseuri sau sa sun lumea de sarbatori. De ziua mea prefer sa stau acasa si sa dorm de exemplu. Doar ca prefer sa o fac rar si bine. Am luat la rand toata agenda din telefon, mare parte in aceeasi retea ca mine, si am trimis mesaj fiecaruia in parte. Massurile sunt pentru net.

Ca de obicei.. nu simt sarbatorile oficiale. De ce? Pentru ca mi se pare absurd sa fii Om doar din cand in cand. Sa te traga de maneca o zi din cal;endar ca trebuie sa fii cald si aproape de ceilalti. Asa ca la mine e sarbatoare in fiecare zi.

Totodata, Craciunul a ajuns sa se rezume in mare parte la alergaturi dupa cadouri si tot felul de nimicuri si cersetorii care de 2-3 ani de zile nu mai stiu altceva decat “Deschide usa crestine, chiar daca nu iti convine…”. Inainte daca plecai la colindat te bucurai cand primeai orice… de la fructe la prajituri. Acum cei mai multi vor bani. Pe de o parte… unii copii merg prin baruri sau se joaca pe calculator.. si cei mai multi dintre cei care canta pe la usi o fac pentru bani.

Eu Craciunul il fac printre oameni si cu oameni…

Filed under: frustrari personale, , , , ,

26 Responses

  1. rAuLito says:

    Craciun Fericit si cat mai multi colindatori!!!

  2. Să fii iubit şi fericit!
    Crăciun luminos! 🙂

  3. Andrei,nici pentru mine Craciunul nu mai e ce a fost odata.Nu ma mai bucur aproape deloc si de-abia am chef sa pregatesc ceva.In plus,in preajma sarbatorilor am intotdeauna probleme de sanatate. 😦
    Cred ca cine are copii mici se mai bucura cu adevarat de Craciun.
    Totusi,ma bucur sa gasesc ceva sub brad (artificial)si avem toti mici daruri.
    Craciun fericit si tie si multe bucurii.
    Cu drag,
    Gabi.

  4. Marius Ola says:

    Da, pe undeva Crăciunul şi-a pierdut semnificaţia, devenind un brand comercial.
    Crăciun fericit printre oameni şi spirit!:)

  5. Paul Gabor says:

    Andrei, un an mai bun si mai frumos iti doresc. La Multi Ani!

  6. Vania says:

    Sărbători fericite!

  7. cristinutza says:

    Sarbatori fericite multa sanatate, toate dorintele tale sa devina realitate!

  8. ralu says:

    Craciun fericit si sarbatori cu drag!!!!

  9. Lorena says:

    Intr-adevar, Craciunul incepe sa se piarda in alergaturi … dupa cadouri, dupa mancare … toata lumea cumpara orice … si, in general, toti mananca si beau cat mai mult, de parca ar fi o ultima masa … n-am inteles asta niciodata … dupa care urmeaza … perioada de austeritate … buzunarele goale isi fac simtita prezenta …
    Sarbatori fericite in continuare, Andrei!

  10. Lorena says:

    Iti multumesc mult pentru mi-ai vizitat blogul si mi-ai fost alaturi atat in momentele fericite, cat si in cele mai putin fericite … momente in care am avut nevoie de prieteni, fie pentru a-mi impartasi starea de exubernta, fie pentru a primi cateva cuvinte care sa-mi inlature nelinistile.
    De asemenea, iti multumesc mult pentru urarile frumoase si iti doresc sa ai sarbatori fericite in continuare alaturi de cei dragi tie si sa primesti multa iubire.
    Sa nu incetezi niciodata sa crezi in vise si incearca sa gasesti puterea de a transforma fiecare zi urata intr-un simplu zambet, caci zilnic exista momente care pot trezi in sufletul tau emotii, sperante si care iti pot aduce mari bucurii !

  11. scarlet says:

    Craciun Fericit! si somn odihnitor.

  12. Muzicologu' says:

    Tot la ce se rezuma Craciunu de ceva timp este cearta cu tiganii care se baga in fata mea la colindat spun 2-3 cacaturi dupaia primesc bani si baga in ei tigari la bucata…si dupaia cand ma duc eu si bat la usa aia mie numi deschide care ma car cu 2 chitari si 3 cantareti pro…da na…primu venit primu servit…asa ca insist si bat si sun la ala da ce eu is mai prost sami deschida si mie…ii daram usa cu drujba o calc in picioare o fac bucatele si vine senil omu la mine nu primim colindu cum frate ….

    App ce e mai sus e fictiune da cam asa se intampla de obicei ma opresc la faza cu drujba…

    Cea mai dura faza de craciun a fost acuma 2 ani….bat la o usa intuneric bezna pe scara…deschide aia…nu primim…opa…
    Dam noi sa plecam si vad ca sia uitat cheia in usa…scot cheia sun juma de ora proasta nu mai deschidea…intrun sfarsit a deschis si racneste ce mai vreti ma nu primesc…eu linistit…Doamna ati uitat cheia in usa poftiti…Ea:Multumesc mult nu credeam ca o sa intalnesc oameni atat de buni…
    Noi:Acum primiti colindu’ macar atat….
    Ea:Nu si buseste usa…..

    Aici se aplica partea cu drujba….numi imaginam ca poate cineva sa fie atat de taran….

    Craciun Fericit Pentru ce a fost si An nou bun pentru ce va fi:).

    • sssfinxxx says:

      e plin de tarani nene…
      llasa ca o sa dispara si colindul pana la urma. problema e ca unii s-au saturat de aia care zdrangane ceva, iau bani si pleaca 🙂

      vezi ca vreau alea trei versuri pe care leam scris atunci ca nu eram acasa si nu s-au salvat in arhiva 😀

Leave a Reply

