Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Trotuarele lu’ Nimenea

De 3 zile umblu prin jegul din Bucureşti. Jeg cu zăpadă. Pentru ca dacă plouă sau ninge se mai curăţă străzile, că românului nu îi place curăţenia. Nici ăia responsabili nu strâng şi nu montează suficiente coşuri de gunoi dar nici românul de rând, de-al dracu’ parcă aruncă pe jos.  Nu mă mai uit de ani de zile la tv aşa că nu ştiu dacă autorităţile au fost iar luaţe pe nepregătite [ca de obicei]. Dar cum plua mea să nu ai grijă de oraşul care îţi dă să papi bani? Mama lui de buget…

A ajuns Bucureştiul un oraş pentru maşini. Chiar şi trecerile de pietoni din centru sunt infecte. Că tot vorbim de centru, la Piaţa Rosetti strada care duce în spatele TNB nu era deszăpezită. Implicit nu era considerată o arteră importantă pentru trafic. Dacă în centru se întâmplă asta…

Ideea e în felul următor. La 3 zile după prima zăpadă sunt nevoit să escaladez „munţii” de zăpadă de la marginea trotuarelor [mai ales la trecerile de pietoni] şi să cobor din troleu [de ex]  în bălţi imense mustind de noroi şi bucăţi de gheaţă.

Vorbeam mai sus de bani [a se citi buget] la care nu contribui cu cartea de munca ci cu obiecte de artă. Cum să nu mă umplu de spume când ştiu că aproape jumătate din banii munciţi pe o pânză se duc la stat?

Filed under: frustrari personale, , , ,

13 Responses

  1. visarecontrolata says:

    Asa este!!! Si eu sunt plina de spume, stiind ca astia fura cu nerusinare pe fata si nici macar nu se straduiesc, sa ne fraiereasca macar cu mici lucruri esentiale (cum ar fi curatarea strazilor. Cand ii intrebi ce au facut, macar sa zica “am asigurat buna circulatie in oras” si gata scapau usor si nu-i mai luam la rost cu cat si cum fura. bleah!

  2. […] la trecerile de pietoni] şi să cobor din troleu [de ex]  în bălţi imense mustind de noroi şi bucăţi de gheaţă. Avem o iarnă minunată, ce mai! Ninge încontinuu, gheaţa e ca la ea acasă, maşinile se […]

  3. tzu says:

    Ieri m-am lovit in freza…eu care nu-mi dadeam posterioru’ jos din masina, am luat troienele orasului la picior. Cine are febra musculara azi? JE! :)))))))

  4. Alina says:

    prin ziare tot sunt articole de genul “romanii isi dau singuri zapada” .. si ce’ar vrea sa facem? ei abia dau zapada din centru, nu cred ca se asteapta cineva sa dispara peste noapte zapada din fata curtii/blocului

    • sssfinxxx says:

      e aiurea ca o dai la marginea trotuarului iar utilaje o arunca inapoi pe trotuar. dar eu ma refer in mod special la cele din centru. nu ai pe unde sa treci
      azi de exemplu, la metrou… de fapt pana la metrou era zapada CU NOROI pana la glezne. si e buricul orasului. mi se pare penibil sa nu te ocupi si de spatiul pentru pietoni

Leave a Reply

