Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Un copil de treaba

Simt una din cele mai mari realizări de până acum. Se pare că după destui ani [mai am puţin şi fac 27] am reuşit să capăt recunoştinţa părinţilor, a fraţilor şi a celor care au intrat în contact cu mine de-a lungul timpului.

Chiar dacă de cele mai multe ori auzim că nu contează părerea celorlalţi… nu prea sunt de aceeaşi părere în totalitate. Însă după ce de mic eşti oaia neagră a familiei, copilul nedorit şi alte detalii nesemnificative, după ce tot auzi că artiştii mor de foame şi după ce stai ani de zile desenând pe „margine” fără un scop anume… Da, nu e uşor să te descurci. E greu dar e bine.  Nu mă pot lăuda cu un mediu select sau mari oameni în familie şi o educaţie de rang înalt. Sunt crescut la scara blocului şi în colţ de stradă printre tot felul de oameni. M-a ajutat să deschid ochii mai bine. Şi mai ales să mă adaptez.

Mi-am creat propria bogăţie din care dau şi altora. Deja mi se părea  şi încă mi se pare ciudat când lumea se poartă frumos cu mine [unii m-ar trage de urechi la faza asta 😆 ]. În ultima vreme aflu că anumite persoane sunt mândre de mine pentru că ştiu că mi-am făcut o promisiune. Vreau sa demonstrez că daca vrei poţi. Indiferent de piedici…

Filed under: frustrari personale, , ,

25 Responses

  1. flaiu says:

    [hug]
    mai multe nu spun … că nu are sens ..

  2. X-press says:

    Iti impartasesc sentimentul. Si desi nu am realizat atatea ca tine (nici pe sfert) suntem pe aceeasi lungime de unda la faza asta. 🙂

  3. scarlet says:

    Atunci cand sti ce vrei.

  4. Tzu says:

    hei copilu…plecaciunea aia, daca o mai tii minte, acolo pe site, ramane valabila 😉
    esti un om care merita sa fie cunoscut 😉 mult succes in toate :*

  5. mace says:

    recunoasterea mi se pare cea mai buna recompensa a muncii tale, indiferent de aspect, domeniu, situatie..

  6. gabi says:

    se simte ca ti-ai creat propria bogatie. Si numai aia conteaza…

  7. Muzicologu' says:

    “Mi-am creat propria bogăţie din care dau şi altora.”

    Mai are rost sa mai comentam….nare sens…

  8. clo says:

    ehhheee, maestre!
    mai ai un pic si dai de ZEN!
    sincer, dupa umila-mi parere, singura parere care conteaza INTOTDEAUNA, este cea a parintilor.
    si cand ei te apreciaza si iti spun ca sunt mandrii de tine, nu cred ca exista bucurie mai mare (un fel de orgasm intelectualo-sentimental… asa).
    Stii… si aprecierea prietenilor, amicilor, cunoscutiilor conteaza, dar cea a parintilor este suprema!

  9. iupyyy says:

    …cu pensula-n aer şi nasu-n…vînt. 😀

  10. floaremica says:

    hei, ingeras, incearca sa te obisnuiesti :))
    toti stiom ca iti vei tine promisiunile ..

  11. Marius Ola says:

    Într-adevăr, totul pleacă de la voinţă. Apoi, piedicile sun făcute să nu te plictiseşti până la atingerea scopului. Altfel, ar fi prea monoton:)

  12. morena says:

    Ce de fani ai mai!
    La cat mai multe realizari.Cum spuneam, meriti

  13. Lorena says:

    Daca vrei poti … intr-adevar poti!
    Pacat ca multi nu vor si-l iau pe acel “imposibil” in brate!

Leave a Reply

