Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Ploiesti

Filed under: Foto, , ,

14 Responses

  1. X-press says:

    Chiar au iesit grozav… a meritat tot cocotatul :)) Si ai iesit si intreg dupa dezechilibrari πŸ˜€

  2. Nora says:

    Absolut superbe… sincer nu am cuvinte. Parca sunt desprinse dintr-un film.
    Cred ca maine ma apuc si eu din nou de poze prin natura ca mi-ai facut pofta πŸ˜› si abia astept sa cada zapada sa prind niste pictoriale superbe in detaliu πŸ˜›

  3. gabi says:

    fiica-mea cand era mica spunea : “ploieciul meu” fiindca era sentimentul atasat de mamaie – bunica-sa πŸ™‚
    Frumos surprins, Andrei.Fotografii cu suflet.

  4. Roxana says:

    AratΔƒ bine, dar ştii ce lipseşte? ZΔƒpada. πŸ˜€

  5. DragosI says:

    Foarte bune pozele, eu sunt din Ploiesti si am reconoascut multe din locatii. Felicitari pentru niste poze foarte reusite

  6. zamolxis says:

    sublimarea cotidianului si a spatiilor comune, sau cand poezia se contopeste cu fotografia. bravo!

Leave a Reply

