Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Inspired winner

Se făcea că puţin mai devreme a fost un concurs de airbrush în Silver Church şi am ajuns acolo pe la 19:00… Cam devreme, aşa că am cam stat pe-afară vreo jumătate de oră până s-a putut intra.

S-au făcut înscrierile, s-a tras la sorţi, am intrat în runda a doua [au lucrat 5 cu 5]. Până să înceapă prima serie m-am jucat cu un aerograf sa văd ce îi poate acul. Am tras câteva probe după care am fost nevoit să iau o pauză. Începea nebunia. Cât timp Lex făcea o demonstraţie [o să îi iau un interviu cât de curând] colţul vesel îşi făcea de cap. Aproape toţi participanţii erau la prima experienţă cu aerograful. De apreciat curajul însă premiile erau binevenite pentru cineva care avea preocupări artistice.

Dunhill” s-a ocupat de evenimentul de airbrush împreuna cu „Inspired” care a dat premii pentru toate categoriile înscrise la concursul desfăşurat în ultimele săptămâni. Erau două teme pentru aerograf: fine cut şi smoothness.

A început şi runda a doua, mi-a venit rândul. Aerograful meu era înfundat de la pigmenţî însă l-am curăţat in 5 minute. Ce bine e să ai aerograf acasa? 😀 Nu mi-am mai pus mănuşi… am dat câteva umbre apoi am trecut la culoare. Prima oară galben, apoi ceva roşu… am trecut la umbrele de fum. Ştiam eu de ce am ales smoothness. Timpul trecea.. prima serie a avut mai bine de 45 de minute la dispoziţie. Runda mea avea 35 de minute. La un moment dat nu am mai ţinut cont de ceas. Schimbam culorile, căutam apa şi şerveţelele, schimbam pahare… Mâna strângea aerograful şi apăsam cu degetul reglând presiunea. Culoarea invada  hârtia din ce în ce mai mult. O mână mă bate pe umăr şi îmi spune că s-a dus timpul. Am oprit aerograful.

Au început să vină cei din juriu şi să evalueze lucrările finale. Puneau notă în funcţie de cum a fost susţinută tema dată şi de prezentarea artistică. Observasem că atenţia lor este îndreptată către alte două lucrări aşa că m-am dus să iau un pahar de suc. Simţeam nevoia de o ţigară dar fumul să fie al meu. Era coadă la bar… şi aştept. Îmi vine rândul şi răsuflu uşurat că am ajuns. Mi-era sete şi îmi doream sucul de la ţigară.

Între timp se anunţau premiile: „…locurile 2,3,4 şi 5, câştigători ai unui kit de airbrush… numele…” e clar. Pot să plec acasă… Şi [nume… a mai zis prezentatorul ceva] şi încep să mă gândesc la binemeritata pauză de ţigară. Apoi îmi aud numele. Faceţi looooooooooooooooooc! Am lăsat şi suc şi ţigări şi mi-am făcut loc spre scenă. Acum am şi eu kit de airbrush ca ceilalţi câştigători [cu tot cu compresor] dar mai ales… ceva ce îmi doream de câţiva ani: tabletă grafică Wacom.

Şi acum că am scris articolul mă apuc de desenat, că i-am promis profei de 3 zile că îi duc planşele de teme şi vreau să fie ok şi cu şcoala. Nici noaptea asta nu dorm aşa că m-am înarmat cu o sticla uriaşă de Cola [de care m-am lăsat de ceva vreme] ca să fiu sigur că mă prinde dimineaţa cu temele făcute. Nu am câine ca să am scuză 😆

Filed under: airbrush, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

45 Responses

  1. kaLoo says:

    Felicitari! La mai multe!

  2. X-press says:

    Sucul de dupa tigara…:D…da chiar, si-un pachet de Dunhill mergea 😛

  3. dezaxata says:

    sa stapanesti sanatos tableta, lasa-te de fumat, si la mai multe desene cu dansa…presupun ca e pentru conceperea desenelor pe pc?!

  4. Geordan says:

    Felicitari 😉 chiar reusit “smooth-ul” 😀

  5. lina says:

    Apoi îmi aud numele. Faceţi looooooooooooooooooc! Am lăsat şi suc şi ţigări şi mi-am făcut loc spre scenă.

    =D>=D>=D> asta -i tare de tot…………

    felicitari……

  6. X-press says:

    Sa ne arati si noua ce stie sa faca jucaria ta cea noua 😀

  7. Eu.. says:

    Felicitari 🙂 a iesit ceva frumos!

  8. rAuLiTo says:

    Felicitari pentru tabletă grafică Wacom, vad ca ti-ai dorit de multa vreme acest trofeu. Exista o vorba lupta pentru visele tale 😡

    BRAVOOOOOOO!!!!

  9. gabi says:

    Hai ca ti-a iesit super fain. Felicitari pentru premiul meritat 😉

  10. lia_andreea says:

    Victoriile atrag alte victorii. Felicitari!

  11. Neamtu' says:

    Poi felicitari, bre, sa le folosesti cu placere! Si cu spor!

  12. Marius says:

    Eu sunt extrem de gelos acum. Sper că vi cu detalii despre tableta grafică.

  13. miruna says:

    Parca te vad …Faceti loooooooc!! Si ..sageata numita Andrei…

    Felicitari !!! Un Craciun ce vine puternic pentru tine ..Cu daruri …Dar sunt merite de fapt ,sunt recunoasteri ale unei munci sustinute si cei ce te cunosc stiu ce spun ..

  14. ralu says:

    felicitari si la mai multe:)

  15. clo says:

    heyyyyyy…
    ce bine e sa citesti ca unii dintre noi castiga premii pe banda rulanta!
    nu sunt invidioasa (asa cum s-ar crede), din contra. ma bucur enorm pentru tine maestre si chiar mi-ai mai “inseninat ziua” (remember this line???) cu vestile tale.

    si da, asa cum am facut si cu alte ocazii, te citesc si cand depasesc granitele tarii noastre iubite si dragi, numita Romania.
    app de asta: VREAU ACASAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
    NU MAI AM RABDARE PANA MA INTORC!

  16. DoamnaV says:

    Felicitari Andrei..se anunta soare..

  17. morena says:

    Bravo bai!!!
    De 1000 de ori bravo!
    Meriti din plin tot ceea ce obtii, pentru ca…cunosc atat de putina lume sa faca ceva cu atata atentie si placere ca tine.

  18. Ginela says:

    baga limba in gura…rasfatatule…felicitari te-ai pus pe castigat…pupici

  19. Nora says:

    Bravo tie! Felicitari din suflet! 😉

  20. […] mele, însă tuşele finale sunt mai mult decât elocvente. Kitul de airbrush câştigat la concurs acum 2 nopţi mi-a folosit enorm, mai ales compresorul care este o minunăţie mică şi […]

  21. tzu says:

    :)) ti-au iesit cornitele de sub suvitele de par :))))) felicitari 😛

  22. petrutza says:

    ffff. frumos! Bravooooo!

  23. […] au ramas doar vreo 3-4 a trebuit sa pastrez pana la urma o linie finala, mai ales ca am desenat pe tableta grafica pe care am castigat-o la […]

Leave a comment