Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Poezii in week-end: Cantecul pescarusilor

*Pe lespedea oceanului sărat,
nisipul răsuceşte în spirale
un prag neptunic de bazalt,
pierdut în umbre goale.
La orizontul blând, îndepărtat
soarele cald, ascuns, fără culoare
cade încet sub zare-ndurerat
şi se îndreaptă către noi hotare.
Doar pescăruşii, cu dureri şi teamã
încep cântare pentru zei
şi ghearele cu vârful de aramã,
aruncã-n mare tânguirea ei.

Iar sunetele se ascund în valuri
în ritmul grav, de nedescris
iar valurile, suspinând la maluri,
lovesc nostalgic, dar precis.

Filed under: audiobook, , , ,

12 Responses

  1. Nostalgie…ti-e dor de mare,de vara/
    Ti-a gasit cizmuletele pline cu daruri de la Mos Nicolae?
    A uitat sa-ti lase ceva si m-a rugat pe mine sa-ti aduc: 🙂

  2. Jamilla says:

    -sunetele-, -cantare pentru zei-, -spirale- = iata unde se afla, pentru mine, taina pescarusilor.

  3. Mishaela says:

    ce mai ştii despre fluturi? vreau şi eu să ştiu ceva ce nu ştiu 😀

    • sssfinxxx says:

      pai… le zic in poezii 🙂 din pacate nu sunt toate audio…
      si am mai scris pe ici pe colo cate ceva

      pi es- ultimul ei articol avea ceva bojou cu fluturi, d-aia i-am zis de fluturi 🙂

  4. scarlet says:

    E placut sa beau cafeaua cu tine.Am stiut ca mi lipseste,dar abeea acum stiu si cat..

  5. Lorena says:

    Ce dor imi este de mareeeeeee!
    De valuri … de soare … de briza … mi-e dorrrrr!

Leave a Reply

