Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Game over?

Am fost la poliţie. Iar.

Declaraţii, oameni de treaba… după încă vreo oră pe-acolo am aflat că ar cam vrea poliţîa să îi dea amenda lu’ nenea [că o fi băiatu’ lu Gâscă, da’ are vreo 30 de ani] însă am recomandat să îl ierte, că nu ţin la pedepse şi alte treburi. A rămas să facă şi nenea o vizită şi în funcţie de cum se comportă, îşi ia amendă sau nu. Aşa că dacă omul se linişteşte, îmi retrag plângerea şi am terminat povestea. Dacă vrea amenzi… să fie sănătos. Eu am mers pe varianta că dacă e sancţionat, nu va reacţiona ca un om normal, să îşi dea seama că a comis-o. Dar dacă vrea să îşi vadă de treaba lui, se poate.

Filed under: frustrari personale, , ,

4 Responses

  1. te00 says:

    Doresti un schimb de banner-e sau link-uri?

    http://www.te00.blogspot.com

  2. un samurai artist says:

    Baba urbana….ti se potriveste 😀
    Spre deosebire de sora ei de la sat, baba urbanã a vãzut multe si stie tot. Îsi urãste, în ordine, nora, vecina, vecinul, administratorul, cartierul, orasul. Paradoxal, îsi iubeste însã tara, chiar dacã nu-i poate gãsi alte calitãti decît acelea cu care a rãmas din cartea de românã, 1955.
    ”Baba urbanã” bãnuieste cã totul în jurul ei e fãcut s-o fure: administratia blocului, compania de gaze, strãinul care tocmai a intrat în hol si se uitã suspect la cutiile de scrisori. Asta nu-i face în nici un fel viata mai bunã.
    Destinul babei e sã moarã, iar ea acceptã asta si nu se mai ocupã cu absolut nimic. La noi lipsesc cu desãvîrsire babele din America, alea care se duc voluntare la ONG-uri, sau alea din Franta, care merg la mitinguri, cînd nu citesc literaturã de stînga. Babele noastre doar voteaza, mananca mult, barfesc pe toata lumea si circula gratis cu RATB.

Leave a Reply

