Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Amintiri despre pictura: Garofite

Acum ceva anişori mă atrăgeau mai mult culorile. Încă nu aveam putere de redare să pot picta/desena orice voiam. Aşa că am început şi eu cu ce puteam, mai ales că trebuia să am un început. Veneam după modele de tatuaje şi o pauză prea mare de la ultima pictura. Şi… pictam mai interesant în clasa a 7-a.

Singurul lucru pe care am reuşit să îl fac într-o mâzgăleală banală a fost să desenez fluturaşi pe garofiţe. Sau ca făcând parte din flori.

Filed under: Amintiri despre pictura, , , ,

3 Responses

  1. ralu says:

    dar ti-a iesit bine mie chiar imi place;)

Leave a Reply

