Andrei Pavel

artist, nu blogger…

BlogTrip Suceava- day 2: Conferinta

Am povestit mai devreme cum a decurs a doua zi la Suceava. Asta ca sa scap de partea tehnica. Si acum impresiile legate de conferinta la care am participat, incercand sa completez aici pentru ca timpul nu ne-a permis sa dezvoltam foarte mult. Iar eu vorbesc enorm de mult. Am martori. Cine nu crede sa il intrebe pe Bobby. Sau pe weebo. Sau pe B-ul. Sau pe Alina. Sau pe redecs. Sau pe cine a fost prezent 😆

In primul rand prima parte a fost foarte tehnica. Cel putin pentru mine care ascultam blocat. Bine ca si Eugen si redecs au explicat destul de bine insa nu am reusit sa prind decat ce am simtit ca as avea nevoie la un moment dat cand o sa trec pe domeniu. Asa ca nu prea am avut nimic de comentat. Aia a fost partea cea mai linistita, mai toti stiind ca eu mereu zic cate ceva.

Dar la Adi cu Twitter-ul… era ideea ca mai tot ce tinea de Twitter se aplica pe online in general. La un moment dat unul din bloggerii suceveni s-a uitat haios la mine pentru ca eu tocmai ii spusesem in pauza ca eu nu folosesc Twitterul. Adica am cont dar am setarea aia din WordPress care face  update la articole. L-am lamurit ca nu am timp sa aplic si pe alte conturi ce se intampla pe blog. Adica sa comentez la altii, sa ma ocup de feedback etc. In schimb ofer mai mult decat primesc. Pentru ca pe mine ma intereseaza ca ceea ce postez  sa ajunga mai departe. Daca iau ca exemplu o poezie la care trebuie sa tehnoredactez, sa trag vocea, sa compun muzica, sa editez, sa postez etc… Inseamna cateva ore pentru un material de 1 minut. Dar din punctul meu de vedere inseamna ceva. Cat despre… oferit, eu public pe online mai tot ce fac, nu fortez mana sa imi cumpere careva cartile. Cine vrea sa le citeasca, le gaseste la pagina de poezie. Si m-a bucurat sa stiu ca eu deja aplic ce recomanda Adi, insa nu pe Twitter. Chiar nu am timp. Cei care ma stiu, inteleg ca eu facand atatea [inclusiv partea de feedback] nu dispun d efoarte mult. Asa ca transform dezavantajul in avanatj. In ideea ca desi nu am timp sa ma ocup atat de mult de comm in alte parti… mai apuc sa citesc insa faptul ca ajung rar, face ca prezenta mea sa fie apreciata. Uneori si punctul de vedere 🙂

Bobby a vorbit printre altele si despre sponsori, a continuat o discutie inceputa in ziua precedenta pe drumul spre Suceava, cu o concluzie foarte utila: ce inseamna sa alegi un sponsor, despre imagine…  Discutia initiala era legata de asa zisele concursuri si piticii mei de pe creieri in prinvinta asta, la care Bobby m-a lamurit ca e un fel de spam. Adica daca ar fi sa traduc, un fel de viol cu consimtamantul victimei. Nu o sa mai intru in detalii ca deja m-am lungit. Un foarte prost obicei, recunosc.

Prezentarea lui Tudor mi s-a parut cea mai accesibila. Cel putin din punctul meu de vedere si am motivele mele. Faptul ca a propus bunul simt, autodepasirea… si multe alte detalii necesare. O corectitudine aplicata  constant. M-a interesat in mod deosebit pentru ca atinge un subiect sensibil: principiile. Iar eu pun foarte mare accent pe continutul unui blog si felul in care este scris. La partea tehnica sunt praf 😆 insa concluzia la care eu am ajuns este ca iti respecti cititorii prin continut. Si mi se pare perfect normal. Mai ales ca principiile pot fi reperate din continut. Si cu asta am terminat rezumatul.

Cat despre partea suceveana pe bloguri, astept sa le vad reactiile ca sa imi pot da seama cum a fost primita intalnirea, ce s-a lamurit si  ce intrebari au ramas in urma discutiilor, intrucat timpul nu a fost de partea noastra chiar daca am stat o ora in plus fata de cat era luat in calcul.

pi es- sssfinxxx out!

Filed under: blogosferoidizari, Proiecte offline, , , , , ,

7 Responses

  1. Cristi says:

    link exchange?!

    blogu meu–>

    http://

    Nume: News
    daca mai adaugat trimite mesaj cu adresa ta 🙂

  2. Cristi says:

    Ms. gata te-am adaugat si io.
    Sper sa ne mai auzim din cand in cand cu cate un coment 😛
    O zi buna

  3. […] la Suceava Blogtrip Suceava – Day 1 Blogtrip Suceava Blogtrip Suceava- ziua 1, ziua 2, ziua 2- Conferinta Blogtrip Suceava Blogtrip – ziua 1, ziua 2, ziua 3, poze Dupa Blogtrip Suceava Blogtrip Suceava- […]

  4. […] blogger bloggerește. Sunt foarte constantă în haosul meu bloggeristic, thanks, but no thanks! Andrei Pavel – yes…You again… 🙂 Andrei – valabil și pentru tine aia cu idem-ul. […]

Leave a Reply

