Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Amintiri despre pictura: AAP

Dacă vă întrebaţi ce înseamnă A.A.P. ei bine… se traduce prin Asociaţia Artiştilor Plastici. Adică pentru artişti amatori. Cum eram eu, că abia terminasem liceu de aviaţie [dar la profil real- adică info]. Şi îmi amintesc de emoţiile avute când am vrut să mă înscriu.
Cu o noapte înainte am început o grafică în punct şi am ajuns cu desenul aproape terminat. Aşa cum acum citesc mereu pe stradă, în autobuz, în staţie sau la coadă… aşa şi cu desenul. Punctam cu tuş într-una. A fost o provocare să fac ceva care să mă surprindă şi pe mine. Mai ales că nu aveam o mapă cu care să mă laud. Expoziţii nici atât. Dar despre expoziţii, data viitoare.

Filed under: Amintiri despre pictura, , , , , ,

15 Responses

  1. […] Privirea „Privirea” este primul meu desen serios, cam de atunci de când cu înscrierea în AAP. […]

  2. floaremica says:

    Ies desene foarte frumoase realizate in acest fel, deoarece, nu se stie prin ce mister imagistic, imaginea se esentializeaza, ramanind totusi diafana. acesta este desenul? este frumos, romantic si misterios.. probabil, era o externalizare a sufletului tau de copil… 🙂
    o zi faina, Andrei..

  3. miruna says:

    corespondenta intre ceea ce ai ales sa reliefezi si imagine ..O anumita privire caci ce poate fi mai rumos si mai bland decat o caprioara ?
    Laptopul tau e…umbra ta..Gata cu Suceava?

  4. Minunat desen!Intradevar,privirea caprioarei e…. calea catre suflet,ca sa zic asa.Duiosie,asta este.
    Te felicit ca citesti,asta imi aduce aminte ca am promis Mirelei ca voi citi cartea primita de la ea. (Eu nu mai citesc si ar trebui sa-mi fie rusine.)
    Un weekend insorit!
    Gabi.

  5. vioemmi says:

    un sfarsit de saptamana fain

  6. ralu says:

    iata ca ai reusit sa faci ceva care sa ne surprinda si pe noi;)bafta in continuare:)

  7. petrutza says:

    superb ce faci si ce ai facut cu atata paasiune…

    Fara pasiune nu nimic.

    si nu ma refer doar la profesie.

    In general.

    Bravo!

  8. petrutza says:

    * Fara pasiune nu exista nimic, voiam sa spun.

  9. […] După ce  in 2001 m-am înscris la AAP, în mai puţin de un an am avut şi prima expoziţie de grafică şi pictură. „Primul pas” […]

Leave a Reply

