Andrei Pavel

artist, nu blogger…

LPC- Intre prioritati: Dezbatere

Acum aproximativ 2 saptamani am jucat in al treilea filmulet la TVR. Din seria “Liber pe contrasens”, “Intre prioritati” a avut dezbaterea martea asta. Ca de fiecare data, a mai durat pana am inceput filmarea dezbaterii [filmul il prezint cand o sa fie gata materialul si primesc si poze] asa ca am fost pregatit ca tot am mereu carti la mine. Unii au ras de mine ca citesc… dar eu sa fiu sanatos ๐Ÿ˜†

Pentru cine nu stia de filme si… activitatea de actor [din cand in cand] acum am pregatit lista de filme si am postat si cateva detalii pe pagina cu filmuletele in care am jucat. Enjoy!

Filed under: actoriceli, , , , , , , ,

20 Responses

  1. X-press says:

    Pare dragut…ceva detalii?

  2. gabi says:

    ce frumos !
    E excelent sa citesti oriunde si oricat.
    O sa te admiram imediat si-n lista de filme.
    Multumiri ๐Ÿ™‚

  3. Pavel says:

    Ma uitam si eu la inceputurile ei la emisiunea asta, era sambata dimineata parca, acum nici nu mai stiam ca mai “exista”. Cand este?

  4. Emil says:

    Ia te uite si actor…bravooo…sa ne traiesti

  5. laura says:

    pe zi ce trece, ma uimesti tot mai tare ๐Ÿ™‚ nice!

  6. Andrei Ene says:

    dar cam tacut la inregistrare… ai spus pe final oful :P.. fain blog ๐Ÿ˜› dar prea multa Harta daia :)) (glumesc evident, trebuie sa fiu si eu in ton cu moda nu :P)

  7. miruna says:

    super!! .As vrea sa stu si eu ..E cumva sapt asta?

  8. petrutza says:

    felicitari!

  9. […] Intre prioritati Data trecuta, dupa filmari, am vorbit despre dezbatere si am promis ca va anunt cand se difuzeaza pe post […]

  10. […] 2009: LPC- รŽntre prioritฤƒศ›iย  [Regizor: Ana Jivago] [filmฤƒri] [dezbatere] […]

Leave a Reply

