Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Amintiri despre pictura: Primele lucrari vandute

Aveam vreo 16 ani. O prietenă a  tipei cu care eram atunci ne-a spus că şefii ei ar fi interesaţi de câteva lucrări. Din păcate nu am imagini decât de prin 2001 aşa că sunt toate pierdute.. de multă vreme. Ori n-am făcut poze, ori s-a ars câte un hard.

A fost o perioadă în care făceam grafică pe sticlă [1998-1999]. Desene lucrate cu peniţa şi vopsea pe spate. Acum îmi amintesc de un proiect de care îmi doream să mă apuc. O sticlă masivă pentru un birou. Munca ar fi enormă, dar rezultatul pe măsură. Revenind la primele „tablouri” am avut o comandă de trei piese însă am făcut 4. Una cadou 😀

Filed under: Amintiri despre pictura, , , , , ,

6 Responses

  1. miruna says:

    si uite-asa in putinii ani de varsta s-au adunt cativa ani de experienta si de exerciutiu …avand in vedere ca ai inceput de timpuriu …

  2. floaremica says:

    acum vreo 15 ani???????
    si tu ai inceput de strumf??? 🙂 in psiho se estimeaza ca ocupatiile vocationale de succes apar in copilarie ca talente si/sau preocupari.. daca nu apar asa, cica nu ar fi de succes…
    asa ca vezi, biografia te da de gol.. pupici!:)

  3. Broken Art says:

    Draguta oferta mai ales in perioada asta de criza…sau crizati…

Leave a Reply

