Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Ne vedem la Suceava

Zilele trecute am participat la un concurs, în care ar fi trebuit să îmi definesc cititorii. Am încercat.

Vineri la ora 9 mă prezint la linia de plecare din Bucureşti cu alţi 9 oameni din care 4 [useri FTW] au fost aleşi în urma articolelor scrise pentru concurs. Pe drum şi acolo am înţeles că avem mânăstiri deci facem poze. Nu am fotograful personal la purtător ceea ce înseamnă că voi fi nevoit sa mă descurc singur.

Abia aştept să văd ce discuţii deschidem având în vedere că e primul eveniment de gen [euGEN] dar vă povestesc după ce mă întorc. Laptopul meu e ars şi abia l-am dus la service după vreo 4 luni aşa că… nu ştiu ce o să fac. Probabil o să sparg o sală de net sau… dau buzna la recepţie 😀

Hai cu cetitorii!

Filed under: blogosferoidizari, Proiecte offline, , , , , ,

21 Responses

  1. Alina says:

    Felicitari!
    Se pare ca ai intalnit si tu o pisica alba pana la urma 😛

  2. lia_andreea says:

    O excursie e un premiu bun. Se anunta a fi un weekend interesant. Tine-o tot asa!

  3. Sadak says:

    Distractie placuta la Suceava. Orice BlogTrip este o experiente superba.

  4. dana says:

    dap, sunt manastiri frumoase, valoroase si vechi, unele inscrise in patrimoniul UNESCO. poze poti sa faci si tu, ce, ti-au zburat ideile?
    suceava e frumoasa si moderna, o sa-ti placa. asteptam vesti.

  5. Emil says:

    Drum bun si succese! Foarte frumoasa zona Sucevei! Am fost acolo! Cu siguranta nu te vei plictisi! Nu ai cum! Bafta!

  6. ralu says:

    ?pai parca nu mai plecai la suceava…sunt in ceata!

  7. ionut andrisan says:

    La conferinta din Suceava am sa vin si eu 😀 See you there

  8. mosuletul says:

    Succes! Aproape ca ma apuca invidia, pozitiva desigur. 😀

  9. floaremica says:

    sa iti fie bine in cetatea de scaun!

  10. vioemmi says:

    fain mai , am amici pe acolo , daca stiam din timp se putea aranja ceva , dar gasesti tu o calugarita faina , asa o nonna predestinata la pozari…Daca nu , macar un tatuaj ca lumea , daca e greu , sa dai un semn , iau avionul urgent.Si la asa o ocazie , sa nu uiti sa inspiri si ceva versuri faine , pe acolo e vatra lor spüecifica !

  11. […] Suceava- day 1 Dupa cum am zis, ma pregateam de plecare la Suceava cu echipa FTW. Dimineata… un frig de nu imi venea sa deschid geamul la tigara. Si cum […]

Leave a Reply

