Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Cica greva

De greva s-a tot scris. Am aflat si eu aseara doar pentru ca am trecut pe la cineva care are televizor in casa. Oricum prezenta la locul de munca a fost asigurata de angajati, doar ca au citit probabil ziare sau au jucat table. Ideea era sa nu mai intre bani in fondurile Metrorex.

Nemultumirea mea este legata de faptul ca, indiferent daca e greva sau nu, cartela mea arata ca mai are 6 calatorii si m-am trezit brusc cu cont 0. Hai frate… nu sunt in stare sa aiba si ei tusul ala la zi? Ca prea mare e coincidenta sa nu imi tipareasca aparatul pe cartela de 6 ori.

Filed under: frustrari personale, , , , ,

8 Responses

  1. kosmobil says:

    hello,
    lasa-ti feedul de pe twitter sau de pe blogul personal pe http://www.kosmobil.ro , si toate update-urile vor fi postate automat cu link catre siteul tau !

  2. Neamtu' says:

    Eu nu inteleg cum functioneaza sistemul asta cu cartele. De aia intreb: daca o persoana isi ia o cartela cu numar mare de calatorii si greva il tine pe loc, el va ramane cu numarul de calatorii, sau va fi nevoit sa-si ia alta cartela? Ca ma astept ca, dupa toata greva, sa piarda – evident – calatorul, nu? Pentru Romania este o ealitate. Ma intreb daca Metrorex isi va cere scuze fata de clienti pentru ca nu au post capabili sa le asigure deplasarea prin Bucuresti…

  3. Pavel says:

    Bicicleta ar fi de folos. Sau de ce nu , mersul pe jos πŸ˜€

Leave a Reply

