Andrei Pavel

artist, nu blogger…

CDA: Grafitti la Carturesti

cda carturesti

Un eveniment de street art si graffiti in aer liber. Daniela Iorga prezinta pe scurt cum va decurge evenimentul, Andreea Stanescu ne spune despre una din cele mai tari carti de graffiti, am prins si unul din artisti [Alexandru Ciubotariu] si Dan Pelsa ne spune despre graffiti, vandalism si grafferii radicali dar si despre mediul street art din Romania.
Va recomand toate clipurile. Au fragmente de montaj dementiale la care am lucrat destul de mult

Filed under: Artisti romani, , ,

2 Responses

  1. Andrei,poate ti-am mai scris despre Mirela Pete,nu-mi amintesc precis.
    E o artista,la fel si fetita si sotul ei.
    In caz ca te intereseaza iti las un link:
    http://mirelapete.dexign.ro/2009/07/eu-artista-in-anii-prolifici/
    http://mirelapete.dexign.ro/category/galeria-de-arta-cu-vanzare/

Leave a Reply

