Andrei Pavel

artist, nu blogger…

Drum mic

Imi cam era dor de mers cu trenul ca sa am iar reclamatii. In primul rand imi pare rau ca nu am luat aparatul foto pentru ca pe peron m-a intampinat un tren pitzipong, cu argintiu si portocaliu. Oricum… a fost cam cald insa drumul relativ scurt. Eu sunt obisnuit sa merg de la 4 ore in sus asa ca nici nu am apucat sa citesc cateva pagini ca am si ajuns la Ploiesti. Si cum trebuie sa am nemultumiri… o sa insir: acasa m-am uitat la treburi… vad un accelerat la 10:30… bilet cu legitimatie de calatorie 6.7 RON. Ajung la ghiseu… biletul era 9.1 RON. Dau 50 de ron si imi cere tanti 1 ban. Ma caut.. ii dau… si imi da restul. 40 de RON. Hopa.. dupa ce ca difera preturile afisate se mai percepe si comision. Nu trebuia sa mai primesc 10 mii? Ca stiu si eu matematica macar sa ma descurc sa fac piata.

100_1537 A

Pana una alta, am ajuns si ma pregatesc pentru lansarea de carte la care ar trebui sa fiu prezent peste vreo 3 ore. Cum amajuns mai devreme [ca nu imi place sa intarzii] m-am jucat un pic pe un banner… am pictat ca un copil titlul cartii pe o panza. Acum savurez un ceai cu multe fructe si placinta cu branza dulce 😀

Filed under: calatorii, , , , , , ,

9 Responses

  1. ralu says:

    hmmm…nu te mai plange acum,e bine ca ai ajuns si te asteptam cu vesti!sper ca ai savurat din plin placinta si ceaiul,caci ai treaba:p

  2. un curios says:

    si totusi, despre ce lansare de CARTE e vorba? 😛

  3. Roxanne says:

    Ador să merg cu trenul! 😀

  4. Dexter says:

    🙂 a uitat saraca…. sa iti de-a 1 leu:) of of of

    • sssfinxxx says:

      daca uita era o treaba 😉
      e vorba de gest, nu suma in sine. ca pana la urma trenul pana la Ploiesti face cat 2 strazi cu taxiul in Bucuresti. la taxi nu lasi 1 leu.. lasi mai mult. dar diferenta e ca lasi tu. lamurit? 🙂

  5. […] plină cu afişe „Cumpără-ţi bilet”. Şi când mi-am luat bilet în gară, spre deosebire de ghişeul din Bucureşti, mi-am primit restul cum trebuie. Au reintrat lucrurile în […]

Leave a Reply

