Andrei Pavel

artist, nu blogger…

O vizita la Ploiesti

coperta carteSunt invitat vineri 13 nov. [adica mâine] la mall-ul nou [fostele Galerii] din Ploieşti, la parter, în atrium. Am mai avut fractali în cărţi publicate, însă pentru ilustraţie nu pentru copertă. Deşi am apărut pe coperta revistei Pixel Arts nr. 7,  de data asta o lucrare de-a mea se află pe coperta unui volum de poezii. Cartea se numeşte „Floare mică” şi aparţine Cameliei Radu.

Care sunteţi de prin Ploiesti şi vreţî să ne strângem la un pahar de vorba, daţi un semn pe mess, mail sau cereţi numarul de telefon daca nu îl aveţi. Şi acum să ne pregătim de bagaje!

Filed under: digital stuff, Proiecte offline, , , , , , , ,

17 Responses

  1. cristinutza says:

    felicitari 🙂 si succes maine 😉

  2. miruna says:

    Tu renasti ca pasarea Phoenix..asa ca …fa-ti linistit bagajele!Si bucura-te cum stii tu sa te bucuri ! succes de ambele parti ..

    • sssfinxxx says:

      pana la bagaje mai am ceva de treaba. inca sunt plecat si ajunmg acasa doar asa.. sa trec sa iau ceva deci pe dimi9neata o sa ma ocup si de bagaje 🙂

      pi es- dorm pe drum 😆

  3. ralu says:

    bafta multa maine:)

  4. Dexter says:

    felicitari pentru aparitie si pacat ca nu sunt din Ploiesti

  5. CELLA says:

    să aveţi amîndoi succes, baftă, de toate
    şi să postezi şi, măcar, cîteva poezii din carte
    frumoasă copertă

    • sssfinxxx says:

      hmmm.. nu stiu cum e cu postarea poeziilor. poate daca o sa aiba timp sa isi faca un blog si sa dau un link intr-un articol 🙂
      oricum.. din cate stiam… e haiku

  6. CELLA says:

    o…acuma am văzut: ai clepsidră cu nisip violet
    ce mult îmi place 😉

  7. laura says:

    bafta mare,Andrei!

  8. X-press says:

    Ar fi interesanta o expozitie in Ploiesti. Ilustratia se potriveste foarte bine cartii. Felicitari!!! Sper sa auzim de expozitia aceea 🙂

  9. […] Spuneam ca m-am ocupat de ilustratia unei carti. Si daca am fost invitat la lansarea volumului de poezii “Floare mica”, […]

Leave a Reply

